قرار بود استاندار برکنار شده گلستان نامزد ریاست فدراسیون کُشتی شود؟
کد خبر: ۷۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ 25 March 2019

سیدمناف هاشمی که به خاطر غیبت عجیبش در روزهای بحرانی استان گلستان از سمت خود برکنار شد، نامی آشنا برای اهالی ورزش به حساب می آید.

استاندار برکنار شده گلستان دیروز در آخرین دقایق جلسه ای وارد سالن می شود که معاون اول رییس جمهور پیش از آن حکم برکناری اش را صادر کرده بود. مناف هاشمی که از این موضوع اطلاع نداشته، برای همفکری با سایر مدیران دولتی وارد این جلسه شده بود، اما بعد از چند دقیقه حکم برکناری خود را دریافت کرد!

سیدمناف هاشمی در روزهای اخیر به خاطر سفرش به خارج از کشور به یکی از مهمترین و جنجالی ترین اسامی در میان مردم و در شبکه های اجتماعی تبدیل شد. سفر خارجی استاندار پیشین گلستان در شرایطی رخ داده بود که در ۵ روز اخیر این استان با بحران گسترده ای به واسطه سیل روبرو شده بود و هیچ کس خبری از آقای استاندار نداشت!

بعد از مشخض شدن غیبت استاندار گلستان در روزهای بحرانی، فشار در شبکه های اجتماعی آنقدر بالا رفت که در نهایت دولت رای به برکناری وی داد.

مناف هاشمی که خودش متولد شهر نکا در استان مازندران است، بعد از ۳ سال حضور در پست معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، از سال ۹۲ در وزارت ورزش مشغول به کار شد.

او طی سال های ۹۲ تا ۹۶ در پست معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش حاضر بود و حتی بعد از اینکه محمود گودرزی از وزارت کنار رفت، مدتی با مسعود سلطانی فر هم کار کرد. حضور او در ورزش ۴ سال تداوم داشت؛ تا اینکه حکم استانداری مناف هاشمی در استان گلستان صادر شد.

در یکی، ۲ سال اخیر با اینکه مناف هاشمی یک سمت سیاسی داشته و خیلی با ورزش در ارتباط مستقیم نبوده، اما مدتی به واسطه حواشی کورس گنبد و مدتی هم به واسطه شایعه حضورش در انتخابات کشتی بازهم در رسانه های ورزشی نامش روی خروجی ها رفت.

گفته می شد وزارت ورزش قصد دارد مناف هاشمی به عنوان گزینه خودش وارد انتخابات فدراسیون کشتی کند، اما حتی شایعه این ماجرا هم با واکنش تندی از سوی اهالی کشتی همراه بود و همین باعث شد تا چنین اتفاقی رخ ندهد.

حتی مدتی هم شایعه ورود او به فدراسیون فوتبال به عنوان دبیرکل مطرح بود که البته خیلی جدی نشد.

حالا بعد از گذشت کمتراز ۲ سال از خروج از وزارت ورزش شاید بدترین اتفاق ممکن برای مناف هاشمی رخ داد و او پستی مهم و کلیدی را به خاطر غیبت عجیبش در حادثه ای که کل کشور را درگیر کرده، از دست داد.

باید دید با از دست دادن پست استانداری گلستان و برکناری مناف هاشمی، امکان بازگشت او به ورزش وجود دارد یا به خاطر جوی که علیه او ایجاد شده، فعلا دولتی ها قصد ندارند به این مدیر ورزشی-سیاسی پستی بدهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گرگانی
|
United States
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
ما هم سکوت با تو می کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار