فرماندار شهرستان سوادکوه ، گفت: در پی بارش باران جاده اصلی منطقه جوارم تا منطقه گوشی از شهرستان سوادکوه با رانش کوه مواجه شده است که عوامل راهداری در حال بازگشائی این مسیر هستند.
کد خبر: ۷۲۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 25 March 2019

سعید یزدانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : این رانش کوه بعدازظهر امروز در مسیر جنوب به شمال محدوده جوارم اتفاق افتاده است.
وی با اعلام اینکه رانش کوه منجر به بسته شدن مسیر سوادکوه نشده است ، گفت که با باز نگه داشتن یک لاین رفت و آمد خودروها در جریان بوده است .
فرماندار شهرستان سوادکوه با اعلام اینکه محور جوارم تا منطقه گوشی در حال بازگشائی است ، گفت که از هم وطنان می خواهم تا با احتیاط رانندگی کنند.
بخشدار زیراب نیز گفت : در پی بارندگی شدید طی چند روز گذشته 30 نقطه از دهستان کسلیان در شهر زیراب با رانش زمین و کوه مواجه شده است .
دیانوش سن شناس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : در پی بارندگی شدید طی چند روز گذشته با رانش کوه در دهستان کسلیان از شهر زیراب مواجه بوده ایم که این مساله باعث شد تا کل محور را مسدود کنیم .
وی گفت که همچنین برخی از جاده های دهستان کسلیان از شهر زیراب به دلیل افتادگی درخت مسدود شده است .
بخشدار زیراب به رانش زمین در منطقه پلنگ دره از دهستان کسلیان اشاره ی کرد و ادامه داد : رانش زمین در منطقه پلنگ دره باعث شد تا از 2 رینگ اصلی در این منطقه یک رینگ آن بسته شود .
سن شناس با اعلام اینکه تقریبا 6 روستا از مسیر منطقه پلنگ دره استفاده می کنند ، گفت که از این 6 روستا ، تنها راه دسترسی یک روستا به شهر زیراب را با مشکل مواجه کرده است .
وی با بیان اینکه در منطقه پلنگ دره با فرو نشست جاده مواجه بوده ایم ، افزود : به دلیل تداوم بارندگی در این محور در حال حاضر نمی توانیم نسبت به بازگشائی مسیر اقدام کنیم ، البته ادوات برای بازگشائی مسیر در منطقه مستقر است تا با مساعد شدن شرایط جوی بتوانیم نسبت به بازگشائی این مسیر اقدام کنیم .
در شهر زیراب از شهرستان سوادکوه 33 روستا واقع شده است .
جاده های مازندران پس از بارش های شدید یکشنبه هفته گذشته رانشی شد و هر از گاهی سقوط سنگ در این محورها گزارش می شود که تاکنون دستکم 2 کشته بر جای گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار