اعزام کمک های سازماندهی شده به استان گلستان
فرمانده سپاه تهران بزرگ از آمادگی تمام گردان های خواهر و برادر این سپاه برای کمک رسانی به سیل زدگان روستای آق قلا خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ 24 March 2019

فرمانده سپاه تهران بزرگ از آمادگی تمام گردان های خواهر و برادر این سپاه برای کمک رسانی به سیل زدگان روستای آق قلا خبر داد.
سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسوال الله (ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، درخصوص تدابیر اندیشید شده برای کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان بویژه روستای آق قلا، اظهارداشت: صبح امروز مقادیر زیادی کنسرو به همراه 700 تخته پتو و 2 دستگاه ماشین آلات مهندسی از قبیل لودر و گریدر به منطقه ارسال شده است.

یزدی ادامه داد: چند خاور مواد غذایی نیز از قرارگاه جهادی زینبیون ناحیه شهید بهشتی به مناطق آسیب دیده ارسال شده و به آنجا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: ناحیه حبیب از منطقه 17 هم این آمادگی را دارد تا آشپزخانه مجهزی را جهت طبخ غذای گرم به منطقه اعزام کند که این امر فردا اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه ناحیه ابوذر ما نیز مقادیر زیادی مواد مورد نیاز ازجمله مواد غذایی آماده کردند، از اعزام 10 نفر پزشک و امدادگر و نیروهای جهادی توسط جهادگران بی نام و نشان منطقه 22 ناحیه عمار یاسر تا فردا خبر داد.

سردار یزدی با بیان اینکه کمک های ناحیه کربلا شامل مواد غذایی، کنسرو، آب معدنی و پتو نیز به منطقه اعزام شده و تا فردا به دست مردم خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در کنار این کمک ها، تمامی نواحی، مناطق و پایگاههای ما در تهران آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

وی تصریح کرد: برای کمک رسانی و جمع آوری کمک ها، همه گردانهای بیت المقدس، امام حسین و امام علی به همراه گردان های خواهر ما نظیر گردان های کوثر و الزهرا و گردان های عاشورای برادران آماده هستند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: بسیجیان زیادی درخواست اعزام به عنوان امدادگر و در غالب گروههای جهادی را دارند ولی فعلا در مناطق سیل زده کمبود نیروی انسانی نداریم و این افراد نیز در صورت نیاز اعزام خواهند شد.

سردار یزدی افزود: با همکاری شهرداری، چند دستگاه ماشین لجن کش و پمپ های قوی جهت تخلیه آب از داخل ساختمان ها و منازل مردم منطقه تا فردا اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: از آنجا که نیروهای اکثر نواحی ما در این مقطع از سال در مناطق عملیاتی جنوب و کاروانهای راهیان نور حضور دارند، درخواست بازگشت آنها را کردیم تا درصورت نیاز برای کمک رسانی به منطقه استان گلستان اعزام شوند.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار