اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی چند روز آینده استان را پیش بینی کرد. جمعه و شنبه (2 و 3 فروردین امسال) جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۷۲۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 21 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی چند روز آینده استان را پیش بینی کرد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران، در 24 ساعت گذشته بیشترین و کمترین میزان بارش ها به ترتیب مربوط به شهرستان های قائم شهر با 12 و دشت ناز و گلوگاه با 11 میلیمتر بوده اما جمعه و شنبه (2 و 3 فروردین امسال) جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.


پیش بینی هوای مازندران تا هفته آینده به تفکیک روزانه+تصاویر
 

سازمان هواشناسی توصیه کرده است با توجه به شرایط مورد انتظار، هموطنان، مسافران نوروزی و همچنین سازمان‌های مرتبط با مدیریت آب و بحران تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی و کاهش ریسک مخاطرات احتمالی به عمل آورند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: ضمنا اخطاریه شماره 118 مورخ چهارشنبه 29 اسفند (پیش بینی بارش برف و لغزندگی جاده های کوهستانی شمال شرق کشور) به قوت خود باقی است.
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: از عصر یکشنبه 4 فروردین با ورود سامانه بارشی دیگر از سمت غرب استان، بارش ها آغاز و به تدریج مناطق شرقی و مرکز در برگرفته و تا چهارشنبه 7 فروردین ادامه دارد و در ارتفاعات بارش ها به صورت برف خواهد بود.

پیش بینی هوای مازندران تا هفته آینده به تفکیک روزانه+تصاویر
 


بسطامی با اشاره به خروج این سامانه بارشی از عصر چهارشنبه آینده گفت: شهرستان بابلسر با بیشینه دمای 12 درجه و صبح امروز پنجشنبه 1 فروردین، بلده با منفی 8 درجه گرمترین و سردترین نقاط مازندران گزارش شده است.
دریای خزر 24 ساعت آینده مواج است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار