فرماندار شهرستان سوادکوه از تخریب پل نارنج بن این شهرستان به دلیل بارش شدید باران خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 18 March 2019

فرماندار شهرستان سوادکوه از تخریب پل نارنج بن این شهرستان به دلیل بارش شدید باران خبر داد.

سید محمد انصارالحسینی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که بر اثر بارش شدید باران این پل تخریب و راه ارتباطی 60 خانوار در روستای نارنج بن با شهر قطع شده است .
وی افزود : همچنین تخریب پل نارنج بن باعث شد تا اهالی منطقه با قطعی برق ، آب و گاز مواجه شوند .
نارنج بن یکی از محله‌های شهر شیرگاه است که در کنار جاده اصلی تهران مازندران قرار دارد و رودخانه کسلیان از کنار نارنج بن می گذراد.
فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با اعلام اینکه به دلیل بارش شدید باران با آبگرفتگی منازل مواجه هستیم ، گفت که دستگاههای خدمات رسان در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند .
انصارالحسینی از رانش زمین در بالا دست خبر داد و گفت : در پی بارش شدید باران با مسدود شدن مناطقی در بالادست این شهرستان مواجه بوده ایم ، خوشبختانه با کمک نیروهای خدمات رسان هم اکنون مناطق بالادست بازگشایی شده است .
از شب گذشته علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا که در بعضی مناطق تا 12 درجه گزارش شده ، بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات همچنان در حال باریدن است .
پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که با بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار