حمید مطهری، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تهدید کرد در صورت حل نشدن مشکلات این تیم،‌ کادرفنی هم از ادامه کار منصرف خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 17 March 2019

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تهدید کرد در صورت حل نشدن مشکلات این تیم،‌ کادرفنی هم از ادامه کار منصرف خواهد شد.
حمید مطهری درباره اعتصاب بازیکنان نساجی و خودداری آنها از انجام تمرین ریکاوری به دلیل مشکلات این باشگاه اظهار داشت: در هر صورت تمرین امروز برگزار نشد. مسئولیت شکست مقابل استقلال گردن ماست، اما با توجه به قولی که در ابتدای کار مسئولان باشگاه به ما داده بودند، ما آمدیم تا به تیم ثبات دهیم و نیم‌نگاهی هم به رتبه‌های بالای جدول داشته باشیم. این کار را هم انجام دادیم و در هفته‌های گذشته بازی‌های سنگینی را پشت سر گذاشتیم. ما تیمی را که یک ماه تمرین نکرده بود، تحویل گرفتیم، همه هم زحمت کشیدند و با تمریناتی که انجام دادیم نتایج خیلی خوبی به دست آوردیم. فکر می‌کردیم هر چقدر رو به جلو حرکت کنیم شاید مسئولان و مدیران باشگاه با دیدن نتایج، به آینده دل‌خوش شوند و دوباره به کمک تیم بیایند، اما متأسفانه هر چقدر رو به جلو حرکت کردیم نه تنها وضعیت بهتر نشد، بلکه بدتر هم شد.

وی در مورد شکست این تیم مقابل استقلال نیز تصریح کرد: شما می‌دانید استقلال در هفته‌های گذشته فوق‌العاده خوب کار کرده و تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن را با سه گل شکست داده است. با این وجود ما مقابل این تیم یک بازی منطقی و هوشمندانه انجام دادیم. قبول دارم در 15، 20 دقیقه اول تحت تأثیر حریف قرار گرفته بودیم، اما بعد از آن نکات فنی خودمان را در زمین پیاده کردیم و در نیمه دوم هم عملکرد خیلی خوبی داشتیم. موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم و حتی به تیر دروازه استقلال زدیم. در نهایت نیز به یک ضربه پنالتی باختیم. نمی‌دانم اصلاً آن صحنه پنالتی بود یا نه! البته نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون واقعاً دیگر خسته شده‌ام. همان‌طور که گفتم مسئولیت باخت هم بر عهده ماست، اما یکسری اتفاقات تیم ما را اذیت می‌کند.

مربی تیم نساجی در ادامه عنوان کرد: در هفته‌های گذشته تیم ما مشکل لباس داشت! بچه‌ها وقتی به رختکن می‌آیند می‌بینند یک لباس کوتاه یا بلند است! به خاطر همین مسائل هم روحیه بچه‌ها به‌هم می‌ریزد. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم، علاوه بر اینها ما مشکل اسکان و غذا هم داریم. مشکلات‌مان حتی در شأن تیم‌های لیگ برتری هم نیست. خجالت می‌کشم در مورد برخی از مشکلات حرف بزنم. این مشکلات ذهن بچه‌های ما را به‌هم می‌ریزد. باز هم می‌گویم اینها بهانه‌ای برای توجیه شکست ما نیست. ما در هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی گرفته‌ایم، آن هم مقابل تیم‌های بزرگ و در بازی های سخت. این مشکلاتی که گفتم تمرکز بازیکنان ما را به هم می‌ریزد. تا الان هم این مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم و هیچ صحبتی انجام نداده‌ایم. هدف‌مان هم این بود که تیم ما به هم نریزد.

« فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی، از مالیکت این باشگاه کناره‌گیری کرده است». مطهری در واکنش به طرح این سوال گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام. شما نگاه کنید شب قبل از بازی ما مقابل استقلال این بحث پیش آمد، به نظر شما این موضوع چه تاثیر روی تیم ما می‌گذارد؟ این حرف‌ها روحیه بچه‌ها را به هم می‌ریزد. در نهایت باید بگویم، ما همه تلاشمان را کردیم تا مردم قائمشهر را خوشحال کنیم، چون واقعاً حس خوبی به این تیم داشتیم. سعی کردیم نتایج خوبی هم بگیریم و این را در عمل هم نشان دادیم، اما اگر شرایط به همین شکل باشد و وضعیت تا فردا مشخص نشود، ما هم از ادامه کار منصرف خواهیم شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجید جلالی هم همین تصمیم را دارد؟ گفت: من از کلمه «ما» استفاده کردم. یعنی همه ما منصرف خواهیم شد، چون در این وضعیت تیم تمرکز ندارد. با این اوصاف ما هم نمی‌توانیم کمکی کنیم. همان‌طور که گفتم اگر تا فردا وضعیت تیم را مالکان و استاندار مازندران مشخص نکنند، ما هم یک تصمیم دیگر خواهیم گرفت، چون نمی شود با این وضعیت ادامه داد.

مربی تیم نساجی در پایان یادآور شد: صادقانه از بازیکنان نساجی تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند. شما دیدید هواداران‌مان هم پس از شکست مقابل استقلال از عملکرد تیم راضی بودند و کادرفنی و بازیکنان را تشویق کردند. سپاسگزار تک تک هواداران هستم و آنها را می‌بوسم. دوست دارم فقط آنها بدانند در تیم ما این مشکلات وجود دارد. ما تا الان صادقانه کار کردیم، ولی اگر وضعیت به همین شکل باشد، دیگر نمی توانیم مثمرثمر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار