رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری از اعزام بیش از صد ورزشکار کارگر در 10 رشته ورزشی به مسابقات جهانی اسپانیا در تیرماه سال 98 خبر داد و گفت: تلاش بر این است که با افزایش مدالهای خود جایگاه خود را نسبت به دوره قبل ارتقاء ببخشیم.
کد خبر: ۷۲۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱ 16 March 2019

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری از اعزام بیش از صد ورزشکار کارگر در 10 رشته ورزشی به مسابقات جهانی اسپانیا در تیرماه سال 98 خبر داد و گفت: تلاش بر این است که با افزایش مدالهای خود جایگاه خود را نسبت به دوره قبل ارتقاء ببخشیم.

جواد ر مضی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای بیش از ۹۰ درصد از تقویم ورزشی فدراسیون ورزش کارگری در سال جاری، اظهار کرد: با وجود اینکه بودجه مصوب شده‌ای امسال از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان نداشتیم، اما با کمک اسپانسرها توانستیم در اجرای بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی عملکرد موفقی داشته باشیم. البته در برخی از برنامه‌ها که موفق به اجرای آنها نشدیم بودجه پیش‌بینی شده بود، اما از سوی جامعه کارگری زنان مورد استقبال قرار نگرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای سال آینده بودجه مصوب شده‌ای از سوی وزارت کار یا وزارت ورزش و جوانان دارید یا خیر؟ گفت: در سال آینده که با حجم زیاد ترافیک کاری روبرو هستیم نیز بودجه مصوب شده‌ای نداریم و باید با کمک اسپانسرها برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم را عملیاتی کنیم. البته سعی داریم با اصلاح اساسنامه برای سال ۹۹ بودجه مصوب شده‌ای را برای ورزش کارگری در نظر بگیریم.

رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری همچنین از اعزام بیش از صد ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی اسپانیا در تیر سال آینده خبر داد و اظهار کرد: مسابقات جهانی ورزش کارگری اوایل تیر سال آینده در اسپانیا برگزار می‌شود که برای شرکت در این مسابقات تصمیم داریم ۱۱۷ تا ۱۵۰ ورزشکار در بخش زنان و مردان در ۱۰ رشته ورزشی دوومیدانی، تنیس روی میز، جودو، کاراته و پتانگ (زنان و مردان)، والیبال ساحلی، کشتی فرنگی، کشتی ساحلی، شطرنج و شنا (مردان) اعزام کنیم که البته هنوز اعزام در رشته پتانگ به این بازی‌ها مشخص نیست و در حال رایزنی هستیم.

ر مضی تصریح کرد: در دوره قبل که این مسابقات در لتونی برگزار شد، نهم شدیم اما در این دوره سعی داریم با افزایش مدال‌های خود در جایگاهی بهتر از نهمی قرار بگیریم. ضمن اینکه برای ایجاد انگیزه بیشتر برای جامعه کارگری، ورزشکارانی را به اسپانیا اعزام خواهیم کرد که از دل ورزش قهرمانی استخراج شدند و رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در پایان از دیگر برنامه‌های خود در سال آینده را اصلاح اساسنامه فدراسیون آماتور ورزش کارگری عنوان کرد و افزود: از اردیبهشت سال آینده اصلاح اساسنامه فدراسیون ورزش کارگری را با تشکیل کمیته‌ای آغاز خواهیم کرد به طوری که سعی داریم در اساسنامه اصلاح شده امکان حضور هیأت‌های استانی در مجامع انتخاباتی ورزش کارگری را فراهم کنیم و صندوق بازنشستگان را تحت پوشش مجموع ورزش کارگری قرار دهیم تا امکان استفاده از خدمات ورزش کارگری برای کارگران بازنشسته نیز فراهم شود. همچنین از سال آینده امکان فعالیت معلولان کارگر در ورزش کارگری را مهیا خواهیم کرد تا آنها را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار