معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: یارانه غذایی از شهریه پرداختی توسط دانشجویان تامین می‌شود.
کد خبر: ۷۲۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۷ 16 March 2019

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: یارانه غذایی از شهریه پرداختی توسط دانشجویان تامین می‌شود.

دکتر علی اکبر بوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در دانشگاه آزاد ارائه خدمات به دانشجویان در بخش غذا به صورت سلف سرویس و تریا است، اظهار کرد: نرخ ثابت غذای دانشجویی با رزرو قبلی ۱,۵۴۰ تومان است که برای بعضی غذاها ۵۰۰۰ تا ۹,۰۰۰ تومان یارانه داده می‌شود و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در کنار غذاهای سلف، تریاهای دانشجویی هم وجود دارد که در پردیس مرکزی و در چند دانشکده دانشگاه آزاد پراکنده هستند، افزود: باید یادآور شد که غذا در تمامی دانشکده‌ها به صورت یکسان ارائه می‌شود و در طول ماه سعی می‌کنیم منوی غذایی را در هفته تغییر دهیم تا برای دانشجویان غذاها تکراری نباشد.

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تصریح کرد: دانشگاه آزاد مشهد بابت غذای دانشجویی هیچ یارانه‌ای دریافت نمی‌کند و یارانه غذایی را از شهریه پرداختی توسط دانشجویان پرداخت می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همه واحدهای دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور تابع مقرراتی هستند که از سوی سازمان مرکزی تعیین می‌شود و دانشگاه‌ها موظف به انجام آن‌ها هستند، طی آئین‌نامه‌ای که برای واگذاری تریاها به دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ارسال شده است، باید اواخر تیر ماه سال آینده بوفه‌ها و تریاهای دانشجویی را واگذار و افراد داوطلب در مزایده‌ها شرکت کنند.

بوری با بیان اینکه از اداره بهداشت برای بازدید به سلف‌ها مراجعه و نکاتی را تذکر می‌دهند، گفت: در تریاها و سلف‌های دانشجویی، یک کارشناس بهداشت به صورت ثابت در دانشگاه حضور دارد و بر امور مربوطه نظارت می‌کند.

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیان کرد: طی آسیب‌شناسی که در تریاها انجام شد به این نتیجه رسیدیم که طرح جدیدی را ارائه دهیم و بتوانیم خدمات دانشجویی بیشتری در تریاها انجام دهیم و قیمت‌ها را به حداقل برسانیم.

وی در ادامه این مطلب اضافه کرد: در تریاها و سلف‌های دانشگاه، قیمت غذاها نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده و دانشجویان از قیمت غذاها ناراضی هستند که با اجرای طرح خدمات دانشجویی می‌توانیم غذاها را با کیفیت بهتر و قیمت کمتر برای دانشجویان فراهم کنیم.

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: حدود ۱۱ نوع غذا در سلف سرویس دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با قیمت ۱,۵۴۰ تومان عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار