رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف در ارتفاعات جاده‌های هراز و چالوس و لغو موفتی محدودیت ترافیکی جاده چالوس به دلیل بارش برف خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 15 March 2019

رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف در ارتفاعات جاده‌های هراز و چالوس و لغو موفتی محدودیت ترافیکی جاده چالوس به دلیل بارش برف خبر داد.
 سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان هم اکنون در مناطق غربی و شهر‌های ساحلی آمل، رامسر، نور، نوشهر، محمودآباد و بابل بارش باران و ارتفاعات محور‌های کوهستانی بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ارتفاعات محور چالوس ، محدوده ولی آباد و جاده هراز ، محدوده لاریجان بارش برف است، افزود:هم اکنون سطح جاده ها‌ی استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است.

قدمی با بیان اینکه جاده کیاسر – سمنان ارتفاعات تلمادره مه گرفته است، گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

قدمی به لغو محدودیت ترافیکی جاده چالوس اشاره کرد وافزود: به دلیل ترافیک روان، بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش حوادث رانندگی جاده چالوس تا اطلاع ثانوی یکطرفه نمی‌شود.

وی افزود: با افزایش تردد خودرو‌ها در این مسیر احتمالاً پلیس راه مازندران این جاده را یکطرفه می‌کند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار