فرمانده انتظامی مازندران: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی در چهارشنبه آخرسال برابر قانون رفتار مي شود.
کد خبر: ۷۲۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ 14 March 2019

 

فرمانده انتظامی مازندران: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی در چهارشنبه آخرسال برابر قانون رفتار مي شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سید محمود میرفیضی گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری جشن چهارشنبه آخرسال صله رحم، شادی و نشاط در مردم برای آغاز سال نو است ، اما در چند سال اخیر دستخوش تحولات شده است.
وی افزود: با ورود موادمحترقه خطرناک و بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و حوادث ناگوار آتش سوزی و انفجار موادغیرمجاز منفجره دست ساز صدمات و آسیب‌های جبران ناپذیری از جمله قطع عضو و کوری چشم را برای کودکان، نوجوانان و جوانان در پی دارد.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به آمار صدمات و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال در سال ۹۶، گفت: برابر آمار مرکز اورژانس ۱۱۵ استان پارسال بیش از ۱۳۲ نفرمصدوم شدند که از این تعداد ۱۲۰ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۱۲ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.
سردار میرفیضی افزود: پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی با افراد هنجارشکن و قانون گریزی که بخواهند در روز‌های پایانی سال برای شهروندان ایجاد مزاحمت و سد معبر کنند، برابر قانون رفتار مي شود .
وی گفت: در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات نوروز خود و وسیله نقلیه آنان در بازداشت خواهند بود.
سردار میرفیضی به خانواده‌ها توصیه کرد: در صورت برپایی آتش ملاحظات و نکات ایمنی را رعایت کنند و از برپایی آتش در کنار پست برق، مخازن سوخت و گاز و روی آسفالت که موجب تخریب آن می‌شود، جدا خودداری کنند.
فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از ۶۰۰ هزار عدد انواع موادمحترقه در سطح استان خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی برابر قانون رفتار مي کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار