استاندار مازندران از تمامی دستگاهها خواست تا برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی بیشتر از سالهای گذشته آمادگی داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 11 March 2019

 استاندار مازندران از تمامی دستگاهها خواست تا برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی بیشتر از سالهای گذشته آمادگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، حسین زادگان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد ، گفت : پاسخگویی به نیازهای گردشگران استان بویژه در تعطیلات نوروزی را نیازمند برنامه ریزی درست و به دور از اعمال سلیقه شخصی عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع موسیقی در کشور افزود : انواع موسیقی در کشور با ساز و کار قانونی به رسمیت شناخته شده است و نباید در این زمینه بر اساس سلیقه عمل کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد , قانون تکلیف ما را در اجرای موسیقی تعیین کرده است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم شیوه نامه دارد و همه باید به این مقررات احترام بگذاریم .

حسین زادگان گفت : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با توجه به رعایت شئون اسلامی و اخلاقی، هیچ ملاحظه ای جز ملاحظه قانون در این زمینه ندارد و نخواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از تمام ظرفیتهای مازندران استفاده کرد , افزود : یکی از راههای استفاده و معرفی این ظرفیت ها به گردشگران با برگزاری جشنواره های نوروزی است .

نماینده عالی دولت در مازندران از تمامی دستگاهها خواست برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی بیشتر از گذشته آماده باشند .

حسین زادگان ادامه داد , یکی از مشکلات مازندران در تعطیلات نوروزی ترافیک سنگین در محورهای مختلف استان است که باعث تلف شدن وقت گردشگران و اذیت و آزار مردم محلی می شود , که لازم است دستگاههای ذیربط از جمله نیروی انتظامی و راه و شهرسازی برای کاهش مشکلات ناشی از ترافیک سنگین نوروزی کمک کنند.

استاندار مازندران در ادامه به انباشت زباله در تعطیلات مختلف بویژه نوروز اشاره کرد و گفت : طرح مازندران پاک باید بیشتر از هر زمان مورد توجه قرار گیرد و با دعوت از گردشگران برای پیوستن به طرح مازندران پاک نگذاریم زباله در مازندران از آن چیزی که هست بیشتر شود.

وی افزود : همچنین باید با اقدامات فرهنگی برای کاهش آثار تخریب محیط زیست تلاش کنیم.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار