مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران از اعزام 22 هزار زائر سرزمین نور به راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 11 March 2019

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران از اعزام 22 هزار زائر سرزمین نور به راهیان نور خبر داد.
 سرهنگ عسکر مجیدی در جمع خبرنگاران به مناسبت اجرای مرحله نوروزی راهیان نور به سرزمین های عملیاتی دوران دفاع مقدس، راهیان نور را طلایی ترین مدال طی 40 سال انقلاب اسلامی در دوران 8 ساله دفاع مقدس دانست.

وی راهیان نور را معرفی الگوی بزرگ از نسلی خواند که انقلاب را شکل دادند و افزود: باید ایدئولوژی این حرکت فرهنگی به عنوان الگوی بزرگ برای نسل های جوان و جدید تبیین شود.

رئیس ستاد راهیان نور مازندران راهیان نور را نشاندهنده مظلومیت ایستادگی ملت ایران با همه تهدید ها و تحریم های جهانی در مقابل سیل گسترده جبهه استکبار و ظلم و ستم دانست و گفت: راهیان نور تبیین کننده دفاع مقدسی است که ملت با اعتقاد مقدس بر فداکاری ، ایستادگی ، ایثار و شهادت آنرا تبیین می کند.

این مسئول راهیان نور را تبلور روحیه مقاومت در مقابل استکبار و ظلم ستیزی ملت مقاوم جمهوری اسلامی ایران دانست که دستاورد دفاع مقدس باعث صدور و معرفی انقلاب به جهانیان شد.

مجیدی با اشاره به اینکه راهیان نور تجدید میثاق با آرمانهای رزمندگان و شهدایی است که در سرزمین های مقدس دفاع دوران 8 ساله جنگ تحمیلی با رشادت آفرینی حماسه های بی بدیل خلق کردند.

وی از آغاز اعزام 22 هزار زائر بسیج محلات و مساجد مازندران به سرزمین نور از 18 اسفند تا پایان نوروز 98 در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد.

این مسوول تصریح کرد: زائران مازندرانی سرزمین نور همچون ادوار گذشته در ایام منتج به نوروز امسال نیز در قالب کاروانهای راهیان نور از قشر های مختلف به ویژه محلات و مساجد سراسر مازندران برای بازدید از مناطق و یادمانهای دفاع مقدس عازم جنوب کشور می شوند.

وی ادامه داد: کاروانهای راهیان نور دانش آموزی برادر و خواهر مازندرانی از شروع سال تحصیلی اقدامات فرهنگی را به منظور تقویت روحیه ایثار و شهادت و فداکاری با اعزام به مناطق غربی و همچنین جنوبی کشور پیگیری و در سال جدید با رویه ای نو ضمن بازدید از یادمانهای شهدا در آن سرزمین ها، با نگرش علمی از مراکز اقتصادی و تولیدی کشور مثل پالایشگاه نفت آبادان بازدید کردند.

معاون اجرایی سپاه کربلا همچنین از اعزام کاروانهای دانشجویی راهیان نور به جنوب کشور خبر داد و افزود: کاروانهای دانشجویی مازندران هم با رویکرد و اتفاقی جدید این مقوله فرهنگی را دنبال کردند و در بدو اردوی فرهنگی راهیان نور با حضور در موزه عبرت تهران از آن بازدید داشتند.

وی اشاره داشت: کاروانهای دانشجویی راهیان نور مازندران از دهم اسفند تا 25 همین ماه طی دوره های متفاوت از شهر های استان عازم سرزمین نور می شوند.

مجیدی گفت: گرو های مختلف بسیج دانشجویی مازندران در ایام نوروز، در قالب گرو ه های جهادی به منظور خدمات عمرانی، بهداشتی، علمی، فرهنگی و ... علاوه بر حضور در مناطق محروم استان، به مناطق محروم کشور در خوزستان هم اعزام می شوند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار