عابدینی در مسابقات قهرمانی شمشیربازی جوانان آسیا که در کشور اردن و در عمان برگزار شد، مقام سوم مشترک با کشور چین را بدست ورد. در این رشته از مسابقات ۱۵کشور برجسته آسیا حضور داشتند که در فینال مسابقات، کشور ژاپن مقام نخست را بدست آورد و قهرمان شد. مقام دوم این مسابقات را کره و مقام سوم را مشترکاً ایران و چین بدست آوردند.
کد خبر: ۷۲۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ 10 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، میعاد عابدینی ساعت ده شب شنبه ۹۷/۱۲/۱۹ از مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا به ایران آمد و در میدان امام ساری، توسط مربیان باشگاه و بستگان، مورد استقبال باشکوه قرار گرفت.

درخشش شمشیرباز ساروی در آسیا
 

براساس این گزارش، عابدینی در مسابقات قهرمانی شمشیربازی جوانان آسیا که در کشور اردن و در عمان برگزار شد، مقام سوم مشترک با کشور چین را بدست آورد.

در این رشته از مسابقات ۱۵کشور برجسته آسیا حضور داشتند که در فینال مسابقات، کشور ژاپن مقام نخست را بدست آورد و قهرمان شد. مقام دوم این مسابقات را کره و مقام سوم را مشترکاً ایران و چین بدست آوردند.

گفتنی ست: این قهرمان ساروی که زادگاه پدریش شورمست سوادکوه می باشد و پدرش حدود ۳۰ سال در ساری سکونت دارد، به حرفه تراشکاری مشغول به کار و فعالیت است، توضیح اینکه قهرمانی در رشته شمشیربازی با خانواده عابدینی ها رواج پیدا کرده و به ۴ نفر رسیده و این چند جوان به مقام قهرمانی رسیده اند.

محمدحسین عابدینی:

_مدال طلای انفرادی نوجوانان سال ۹۳
_مدال برنز تیمی قهرمانی بزرگسالان کشور ۹۳،۹۴،۹۵،۹۶،۹۷
_مدال برنز تیمی جوانان کشور ۹۳
_مدال نقره تیمی نوجوانان کشور ۹۳
_مدال نقره تیمی جوانان کشور ۹۵
_مدال برنز تیمی جوانان کشور ۹۶
_عضویت در تیم ملی نوجوانان و جوانان از سال ۹۳ تا ۹۶
_عضویت در تیم ملی بزرگسالان سال ۹۶ و ۹۷
_مدال طلای تیمی جام جهانی جوانان کلاس آ تهران سال ۹۶

 

عرفان شکوهی:
_مدال بزنز تیمی نوجوانان سال ۹۶

_مدال طلای تیمی نوجوانان کشور۹۷

_مدال نقره تیمی جوانان کشور ۹۷

_مدال طلای انفرادی المپیاد استعدادهای برتر کشور

_مدال طلای تیمی المپیاد استعدادهای برتر کشور

_عضویت در تیم ملی نوجوانان و جوانان سال ۹۶ و ۹۷

مجتبی عابدینی کاربلد و قهرمان استاد این رشته که چندسالیست رکورد دارِ قهرمانی در ایران، آسیا، جهان و المپیک می باشد و هیچ آسیایی نتوانست چنین رکوردی برجای بگذارد و مشوق و الگوی اصلی خانواده عابدینی شورمستی می باشد.

مربی میعاد عابدینی قهرمان تیم ملی شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار اعزامی تابناک مازندران درمورد مشکلات و هزینه های شمشیربازی با بیان اینکه:تجهیزات وسایل شمشیربازی، هیچکدام در داخل کشور تولید نمی‌شود و همه به صورت وارداتی در کشور اوکراین، مجارستان، آلمان و آمریکا وارد کشور میشوند که هزینه ها برای شمشیرباز با این قیمت دلار، بسیار گران و پرهزینه است تأکید کرد:بخش دولتی می تواند در آموزش کمک کند و اکثر ورزشکاران نمیتوانند خودشان یا از طریق والدینشان وسایل تهیه کنند که این پیشرفتِ کار را کاهش میدهد.

این مربی با اشاره به اینکه:خیلی ها مراجعه دارند و وقتی به هزینه آن توجه میکنند منصرف میشوند خاطرنشان کرد:مبلغ وسایل شمشیر بازی به صورت کامل نزدیک ۲۰ میلیون تومان برای هر ورزشکار هزینه برمیدارد.

وی در پایان برای تمامی ورزشکاران آرزوی سلامتی کرد و جهانی و المپیکی شدن میعاد و هم باشگاهیان مازندرانی را از خداوند منان خواستار شد.

خبر:سلمان مهدوی
ویرایش:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
به امید پیروزی های چشم گیر و سکوهای خوش رنگ المپیک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار