دمای امروز شهرهای کشور
بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، شرق خوزستان، شرق لرستان، یزد، برخی نقاط کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 09 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده را پیش بینی کرد .

بر اساس این گزارش، بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، شرق خوزستان، شرق لرستان، یزد، برخی نقاط کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

دمای امروز شهرهای کشور

 

دمای امروز شهرهای کشور
 

در روزهای آینده تا ظهر یکشنبه در سراسر استان مردم شاهد وزش جریان های شمالی و غربی سرد هستند
احمد اسدی با اشاره به بارش های پیش رو افزود: اواخر هفته در مناطق جلگه ای بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بالای یک هزار متر نیز بارش برف پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: در این مدت مردم استان با پدیده مه گرفتگی و کاهش دما روبرو خواهند شدو غلظت مه گرفتگی در ارتفاعات بیشتر خواهد بود.
علاوه بر این اسدی به همراه داشتن وسائل زمستانی برای تردد در محورهای کوهستانی در این فصل از سال را ضروری دانست.


در ضمن این احتمال میرود تا اواخر نیمه اول فروردین باید منتظر هجوم سرماهای غیر منتظره سیبری باشیم.
چنانچه این اتفاق روی دهد حتما خطر در کمین کشاورزی خواهد بود به این دلیل که یک افزایش دما می‌تواند باعث شکوفه دادن درختان شده و یک سرمای ناهنجار قائله را ختم کند و زحمت کشاورزان به هدر برود ، از این رو کشاورزان و گلخانه‌داران حتما در روزهای آینده پیگیر کانال و پیج هواشناسی ایران باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار