شاعری خطاب به روحانی:
شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلوی انتقال آب خزر را بگیرید وگرنه ما مازندرانی ها، گیلانی ها و گلستانی ها جلوی اجرای پروژه را خواهیم گرفت، تردید نکنید.
کد خبر: ۷۲۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 08 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، علی محمد شاعری، نماینده مردم نکا، بهشهر، گلوگاه و رستمکلا گفت: جلوی انتقال آب خزر را بگیرید وگرنه ما مازندرانی ها، گیلانی ها و گلستانی ها جلوی اجرای پروژه را خواهیم گرفت، تردید نکنید.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با قاطعیت و با دلایل فنی و کارشناسی، در مخالفت با انتقال آب خزر برخاست که به شرح زیر می باشد:

_ عقب نشینی آب دریا

_تبدیل به کانون ریزگردها

_از بین رفتن تاسیسات دریایی و بندری

_تعطیلی نیروگاه های ساحلی

_به مخاطره افتادن زندگی آبزیان
تعطیلی صید و صیادی

_آسیب به اشتغال، اقتصاد، سلامت، گردشگری و بهداشت

عضو خانه ملت در پایان تأکید کرد:خزر را وارد بحران نکنید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
روحانی مچکریم????
منتقد
|
United States
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
نمی شه .
همه جا را خراب کرده اند
الان هم نوبت دریای خزر و شمال است .
شما هم ابید تحمل کنید
نمی شه تعطیل بشه .
همه جا باید مثل هم ویران بشه .
الان دیگه نوبت شما ها رسیده .
خودتان را برای تدبیر و امید ( و توابع ان از بیکاری و فقر و ... ) اماده کنید
تدبیر و امید استثنا بر نمی داره !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
یه نفر به این نمایندگان مجلس و اقای دوکتور روحانی بفرماید مجید ... دلبندم خزر دریاچه است , دریا نیست و ابهای ازاد راه ندارد. در نتیجه اگر ابش را بکشید خشک خواهد شد. یعنی کویری دیگر در شمال.
مردیم از دست این همه متعهد بی تخصص.
نخواهی که ضایع شود روزگار به ناکار دیده مفرمای کار
م م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
دیگه نوبتی هم که باشه الان نوبت خزره!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
لطفا این نظرم را،در این بخش منتشر کنید. در قسمتی از این خبر نوشته شده"نماینده مردم نکا،بهشهر،گلوگاه و رستمکلا".حس میکنم یک نکته مهمی رو بهتره در این نظرم اشاره کنم.اول اینکه رستمکلا جزوی از شهرستان بهشهر هست و برای نام بردن از حوزه انتخابیه نمایندگی مجلس ملاک شهرستان هست.چرا به صورت جداگانه در این خبر از رستمکلا نام بردید؟رستمکلا شهرستان نیست که اونطور جدا در این قسمت از خبر ازش نام برده شد.علت جدا نام بردن از بهشهر و رستمکلا در این خبر دقیقا چی بود؟اگر منظور نام بردن از شهر و نه شهرستان باشه(که در نام بردن حوزه های انتخابیه نمایندگی مجلس این نوع نام بردن معمولا استفاده نمیشه)تعداد شهرهای شهرستان بهشهر هم سه تا هست.بهشهر،رستمکلا و خلیل شهر.نکته بعد اینکه در خبرها برای نام بردن از حوزه های انتخابیه نمایندگی مجلس معمولا شهرستانی که جمعیت بزرگتری دارد در ابتدا نوشته میشه.جمعیت شهرستان بهشهر از شهرستان نکا بیشتره و شهر بهشهر هم از شهر نکا جمعیت بیشتری داره.علت اینکه اونطور در این خبر در اون قسمت نام نکا قبل از نام بهشهر نامگذاری شد چی بود؟مرسوم هست که در خبر در مورد حوزه انتخابیه گفته شه"تبریز،آذرشهر و اسکو"یا"آذرشهر،تبریز و اسکو"؟"تهران،ری،اسلامشهروشمیرانات "یا""ری،تهران،اسلامشهر و شمیرانات"؟کدومش در خبر مرسوم تره؟لطفا این نظر من را ،در این قسمت منتشر کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار