نویسندگان فیلم پیدا و پنهان نوید باقری و پارسا حسینی هستند و اسلامعلی کوچکی هم به عنوان مدیر روابط عمومی در این پروژه ضیایی را یاری میدهد.
کد خبر: ۷۲۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 04 March 2019

به گزارش تابناک مازندران:پوریا ضیایی کارگردان جوان سینمای ایران که پیشتر فیلم سینمایی سکته مغزی را برای بخش هنر و تجربه ی سینمای ایران ساخته بود، هنوز خبری از اکران فیلم و ارسال آن به جشنواره های داخلی و خارجی شنیده نشده است که خبر از تولید یک فیلم تلویزیونی تحت عنوان پیدا و پنهان داده است فیلمی که مجری طرح آن مؤسسه سینمایی هنر و سینماست. مؤسسه ای که در همین سال اخیر، مجری طرح فیلم سینمایی سکته ی مغزی و سریال خاطرات محله ی ما هم بوده است.

تهیه کننده ی پیدا و پنهان نیز زهرا جامی مدیر مؤسسه مذکور میباشد و نقش اول فیلم پیدا و پنهان را داریوش موحد تهیه کننده ی باسابقه ی تلویزیون بازی می کند.

داریوش موحد علاوه بر بازیگر در این فیلم به عنوان بازیگردان و مشاور کارگردان نیز حضور دارد.

ضیایی در قبال بازی موحد در فیلمش گفته است:من سالها شاگرد آقای موحد بوده ام و الفبای بازیگری را از ایشان آموختم و حالا حضور استاد در مقابل دوربین شاگرد، برایم افتخار بزرگی است. امیدوارم فیلم خوبی باشد و استاد مثل همیشه بدرخشد.

نویسندگان فیلم پیدا و پنهان نوید باقری و پارسا حسینی هستند و اسلامعلی کوچکی هم به عنوان مدیر روابط عمومی در این پروژه ضیایی را یاری میدهد. هنوز عوامل و بازیگران دیگر پروژه مشخص نیستند و فیلم هم اکنون در مرحله ی انتخاب بازیگر میباشد.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هنرمند ناشناس
|
United States
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
قبلا هم یک برنامه بنام پیدا و پنهان از صدا و سیما پخش شده بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار