رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان
حسن یزدانی پلنگ مازندران در مرحله یک چهارم نهایی روسلان عبدالله یف از روسیه را با نتیجه 11 بر صفر شکست داده و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 11 بر یک از سد بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از کشور اسلواکی گذشت و به دیدار نهایی راه یافت. حسن یزدانی در دیدار فینال مقابل علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از کشور بلاروس با نتیجه 16 بر 5 به پیروزی رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.
کد خبر: ۷۲۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 03 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، امروز دو کشتی گیری پرقدرت جویباری ، حسن و رضا یزدانی به ترتیب در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان صاحب نشان طلا و برنز شدند.

براساس این گزارش،  در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از لبنان را مغلوب کرد و در دور دوم مقابل احمد ماگامایف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.
در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
در این مرحله روسلان عبدالله یف از روسیه را با نتیجه 11 بر صفر شکست داده و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 11 بر یک از سد بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از کشور اسلواکی گذشت و به دیدار نهایی راه یافت.
حسن یزدانی در دیدار فینال مقابل علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از کشور بلاروس با نتیجه 16 بر 5 به پیروزی رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.
همچنین در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور نخست آبراهام کونیدو از ایتالیا را با نتیجه 10 بر 6 لز پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه 11 بر 2 ماگومدگادجی نوروف از مقدونیه را مغلوب کرد.
در دور سوم با پیروزی 9 بر یک مقابل فاتح یاشارلی از ترکیه راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در مصاف با والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک 2012 و برنز جهان از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 مغلوب و به دیدار رده بندی راه یافت.
رضا یزدانی در این دیدار با برتری 8 بر 4 مقابل ایگور اوسیانیکوف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از روسیه نشان برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار