یکی به بهانه اختلاف‌نظر سعی کرد قهرمان شود؛ یکی سلامت مردم را بهانه کرد و دیگری هم با شوک می خواهد قهرمان بماند. ‎"استعفای ظریف" خیانت اشکاراست!
کد خبر: ۷۲۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 02 March 2019

 به گزارش تابناک مازندران، فاصله گرفتن از ولایت فقیه و رهبری به معنی پیوستن با غرب و شرق و عوامل آنها در داخل است و این روش دور شدن از آرمانها و اهداف والای انقلاب است.

در این آشفته بازار که مستضعفین در فقر دست و پا می زنند توجه کنید به چند نکته در مورد رویای پیشرفت ۱۰۰ روزه آن هم با مشکلاتی که درگذشته اجانب تحمیل کردند و این حرف رؤیاپردازانه توانسته جز بدبختی و بی ثباتی برای ملت و کشور داشته باشد، توجه داشته باشید ‏اقتصاد برجامی چطور کشور را به اینجا رساند؟!

نزدیک به سه سال همه بخشهای کشور را معطل رسیدن به توافق کردند، حدود دو سال هم منتظر به ثمر رسیدن برجام بودند و الان هم حدود یک سال است میخواهند اروپا را راضی کنند برجام بی آمریکا را برای ما به صرفه کنند! خوب معلوم است این ۶ سال برای اخلال در اقتصاد کشور کافیست، امروزه شعور سیاسی همه بالا رفته و از جوانان به کودکان بالای ۱۰ سال هم رسیده در این هیاهو آشفته بازار استعفای مدیران، پاک کردن صورت مسئله و فرار از دِین است. سزاوار مدیران نیست فقط شادیها را برای خود بخواهند و ناراحتیها را برای رهبری و ملت شریف.

ظریف تاکنون ظاهراً ۱۴ بار استعفا داده است که در نوع خود رکورد محسوب میشود!

البته در هر نوبت با میانجی گری و آشتی کنان، ایشان را منصرف نموده اند و به همین خاطر از او بعنوان "سلطان‌استعفا" یاد میکنند!،
تحلیل‌ها درباره ناراحتی وزیر خارجه درباره عدم حضور در جلسه بشاراسد "رهبرانقلاب و بشاراسد" رئیس ‌جمهور یا ارتباط استعفا با فشار منتقدان و نپذیرفتن FATF دم‌دستی‌ترین تحلیل است.

"استعفای ظریف" پس از آن انجام شده که او بارها بصورت علنی از مشکلات بودجه‌ای وزارت خارجه گلایه کرد.

‏در روزگاری که اخباری درباره کاهش محبوبیت روحانی به زیر 9% منتشر شده بهترین تاکتیک جدایی از اوست؛ قاضی‌زاده و آخوندی زودتر فهمیدند و عمل کردند؛ ظریف دیرتر!

یکی به بهانه اختلاف‌نظر سعی کرد قهرمان شود؛ یکی سلامت مردم را بهانه کرد و دیگری هم با شوک میخواهد قهرمان بماند. ‎"استعفای ظریف" خیانت اشکاراست!

آیادعوت نشدن در جلسه آن هم در داخل کشور حرکت سنجیده است؟؟ و آن را باید بخشید؟ ظریف اعتبارش از دست رفته و به نظر بنده اعتبار قبلی را هم نخواهد داشت رفتنش اشتباه و برگشت آن اشتباهتر بوده که آن اُبُهَّت و شخصیت سیاسی بین المللی و کشوری را در بر نخواهد داشت.

امروزه کشور قدرتمند ایران از نگاه ابرقدرت خارجی و تحلیل گران سیاسی بسیار مستحکم از مقیاس جنگی و دفاعی و نفوذ در "کشورهای همسایه، عربی و خاورمیانه" است و تنها راه شکست ترور شخصیتها از نوع تخریب و خارج نمودن از قطار انقلاب است و همسو کردن با اهداف غربی آمریکا می باشد.

امروزه مسئولین کشور در لبه سخت انتخاب و امتحان بصیرتی و سطح لیاقت از نوع شعور سیاسی تشخیص و فرمانبری مطلق ولایی و در راه خدمت کردن به مردم مستضعف است.

در پایان چند نکته به بعضی از مسئولان:

دلار را از ۳هزار رساندید به ۱۴هزار!
پراید را کردید ۵۰ میلیون!
کارخانه های مردم را تعطیل کردید!
در صف گوشت تحقیرشان کردید!
ازدواج را ناممکن کردید!
زندگی را جهنم کردید!

ای کاش با یک همدری و عذرخواهی خشک و خالی کمی با قشر ضعیف جامعه همدل می شدید.

 سلمان مهدوی
تنظیم: الهام زارعی

 

اخبار مازندران

برچسب ها: علت سردرگمی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
IRANNEJAD
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
علت سردرگمي مسئولين كشور وجود چ.. دولت دريك كشور و تصميم گيري همزمان و بدون هماهنگي آنهاست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار