استاندار البرز ریزش کوه و انسداد جاده را دلیل اصلی ترافیک خواند و گفت: ریزش کوه، ترافیک محور کرج_چالوس را رقم زد.
کد خبر: ۷۲۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 28 February 2019

عزیزاله شهبازی صبح امروز در حاشیه جلسه مدیریت بحران استان، در جمع خبرنگاران به ریزش کوه و انسداد جاده در محدوده استان مازندران اشاره کرد و گفت: شرایط تحت کنترل است و خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته تا کنون مشکلات مرتفع شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه تعطیلات آخر هفته موجب افزایش ترددها در محور کرج_چالوس خواهد شد، افزود: برودت هوا و بارش سنگین برف نیز بر کندی ترددها افزوده است.

شهبازی ادامه داد: در همین رابطه دو جلسه اضطراری و شامگاهی در مدیریت بحران در استانداری البرز و بخشداری آسارا برگزار شد که طی آن تدابیر لازم به منظور خدمات رسانی به مسافران در جای مانده صورت گرفت.

وی با اشاره به حضور مسئوولان در مسیر جاده کرج به چالوس بیان کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و سرپرست فرمانداری کرج به محور کرج چالوس اعزام شده‌اند تا از نزدیک روند خدمات‌رسانی را مورد بررسی قرار دهند.

استاندار البرز افزود: بر اساس گزارشات نیروهای اعزام شده و سیستم مانیتورینگ مدیریت بحران نیروهای راهداری، امدادی و خدماتی در محل حضور دارند و شرایط تحت کنترل است.

شهبازی با بیان اینکه مشکل خاصی در محدوده البرز وجود ندارد و مسافران در محل‌های تعیین شده اسکان پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: شرایط جاده به صورت مستمر مورد بررسی قرار دارد تا از بروز مشکل جدی جلوگیری شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار