تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی به مسابقات جام دانکلوف بلغارستان اعزام می‌شود که دو فوق ستاره جویباری این تیم را همراهی می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 26 February 2019

 ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف بلغارستان اعلام شد که دو فوق ستاره جویباری هم در ترکیب تیم 4 نفره ایران حضور دارند.

حسن یزدانی قهرمان المپیک ریو در وزن 86 کیلوگرم و رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم در این مسابقات به میدان می‌روند. این درحالی است که رضا یزدانی جنگجوی خستگی ناپذیر کشتی کشورمان پس از سپری کردن دوران طولانی مدت مصدومیت، انگیزه‌های زیادی برای حضور در جام دانکلوف بلغارستان دارد تا با درخشش در این رقابت‌ها خود را آماده حضوری موفق در المپیک 2020 کند.

از پیش‌بینی‌ها این دوره از مسابقات بین‌المللی جام دانکلوف بلغارستان احتمال رویارویی رضا یزدانی با کایل اسنایدر، ستاره کشتی آمریکا است که می‌تواند میلیون‌ها نفر در سالن مسابقات و پای گیرنده‌های تلویزیونی را میخکوب کند.

حسن یزدانی یکی دیگر از نابغه‌های کشتی جهان است که اجرای فن و فنون‌های زیبا در کنار سرعت برق‌آسا در کشتی هایش ترس را به دل هر حریفی می‌اندازد.

گفتنی است اعضای تیم منتخب کشتی آزاد نیز روز چهارشنبه هفته جاری با ترکیب مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی در اوزان 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم راهی شهر روسه محل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان می‌شوند.

لازم به ذکر است رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف بلغارستان جزء رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود و این مسابقات روزهای 9 تا 12 اسفندماه برگزار خواهد شد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار