نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی موفق شد نظر مسئولان اجرایی را برای اختصاص بودجه میلیاردی تامین_قیر و تکمیل طرح هادیی روستایی در سال ۹۸ جلب نماید.
کد خبر: ۷۱۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ 23 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، بعد از وصول بودجه های چند صد میلیونی جهت اجرای طرح_هادی روستایی در شهرستانهای بابلسر و #فریدونکنار حال نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در نشستی با دکتر شاملو قائم مقام بنیاد_مسکن کشور خبر از تامین_مالی مابقی این طرح جهت تکمیل و بهره برداری آن خبر داد.

در همین زمینه ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی موفق شد نظر مسئولان اجرایی را برای اختصاص بودجه میلیاردی تامین_قیر و تکمیل طرح هادیی روستایی در سال ۹۸ جلب نماید.

نانواکناری در همین زمینه ضمن تایید خبر نشست خود و مهدی نصیری فرماندار فریدونکنار با قائم مقام بنیاد مسکن گفت: مبلغ دویست_میلیون تومان برای طرح هادی روستایی و یک_میلیارد تومان جهت تامین قیر این طرح در حوزه ای انتخابیه تصویب شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: مبلغ دو_میلیارد تومان نیز از اختیارات نمایندگان در تملک دارایی برای تکمیل طرح هادی در روستاهای بابلسر و فریدونکنار مصوب کردیم تا ان شالله در سال ۹۸ مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار