اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده را پیش بینی کرد . با هجوم تراف تاوه قطبی و سردچال قطبی به سمت ایران از اواخر هفته روند کاهشی دما و به همراه آن نفوذ موجی سرد و برفی به سمت شمالغرب و غرب شاهد افت محسوس تر دما و بارش برف خواهیم بود . این افت دما با خروج موج روزهای جمعه و شنبه تشدید خواهد شد .
کد خبر: ۷۱۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 23 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده را پیش بینی کرد و بر این اساس تمامی کشور برفی و بارانی می‌شود.

روز یکشنبه در استان های گیلان ، مازندران ، کردستان ، کرمانشاه ، ایلام ، همدان ، لرستان ، مرکزی ، کرمان ، اصفهان ، یزد ، خراسان جنوبی ، قزوین ، زنجان ، چهارمحال و بختیاری ، شمال خوزستان ، جنوب آذربایجانغربی فارس در ساعاتِ عصر رشد ابر خواهیم داشت .

بارش احتمالی یکشنبه

 

اواخر هفته هوای کشور سردتر میشود
 

فردا در ساعاتِ عصر تا اوایل شب در برهی شهرهای کردستان ، کرمانشاه ، ایلام ، لرستان ، شمالشرق خوزستان ، همدان ، ارتفاعات کرمان و یزد و ارتفاعان سیستان شانس رگبار باران وجود دارد ‌.

از اواخر هفته شاهد ورود سرما و کاهش محسوس دما خواهیم بود

 

اواخر هفته هوای کشور سردتر میشود
 

طی روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه ابرهای بارشی مانند یک قطار از شمال آفریقا به سمت ایران کشیده شده و یک رودخانه ابری را تشکیل خواهند داد !

با هجوم تراف تاوه قطبی و سردچال قطبی به سمت ایران از اواخر هفته روند کاهشی دما و به همراه آن نفوذ موجی سرد و برفی به سمت شمالغرب و غرب شاهد افت محسوس تر دما و بارش برف خواهیم بود . این افت دما با خروج موج روزهای جمعه و شنبه تشدید خواهد شد .

در مناطق سردسیر شمال‌غرب و غرب میتوان گفت دما به زیر ۱۰ الی ۱۳ درجه خواهد رسید و شرایط یخبندان حاکم خواهد شد .

 

برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار