علی علیپور مهاجم مازنی تیم پرسپولیس که از سوی برانکو و پس از جدایی مهدی طارمی کشف شد با زدن ۳۹ گل زده در لیگ برتر برای پرسپولیس به فاصله هشت گل با مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس در صدر جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.
کد خبر: ۷۱۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 20 February 2019

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس که از سوی برانکو و پس از جدایی مهدی طارمی کشف شد با زدن ۳۹ گل زده در لیگ برتر برای پرسپولیس به فاصله هشت گل با مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس در صدر جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس با زدن ۳۹ گل زده در لیگ برتر برای پرسپولیس به فاصله هشت گل با مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس در صدر جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت. این مهاجم ۲۴ ساله پرسپولیس درصورتی که روند گلزنی‌اش در این فصل ادامه پیدا کند و اگر فصل‌های آتی نیز در این تیم بازی کند آن وقت می‌تواند به رکورد مهدی طارمی دست پیدا کند.

میانگین؛ ۰/۳ گل در هر بازی

علی علیپور در ۱۱۳ بازی‌اش برای پرسپولیس در لیگ برتر ۳۹ گل زده که میانگین ۳۵/۰ گل در هر مسابقه برای او به ثبت رسیده است. البته که میانگین گلزنی او در دو فصل اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است به طوری که او در دو فصل اخیر ۲۸ گل در ۴۸ مسابقه به ثمر رسانده است که میانگین ۵۹/۰ گل در هر مسابقه است. او اگر همین روند را ادامه بدهد دست کم تا پایان مسابقات لیگ برتر و در ۱۲ هفته باقیمانده می‌تواند هفت گل دیگر برای پرسپولیس بزند و تعداد گل‌هایش را به ۴۶ رسانده و از رکورد مهدی طارمی که ۴۵ گل زده است عبور خواهد کرد.

علیپور در حالی با این میانگین توانست از رکورد مهدی طارمی به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر عبور کند که طارمی ۴۵ گلش را در ۸۷ بازی زده و میانگین ۵۱/۰ گل زده را به ثبت رساند. با این وصف علیپور اگر میانگین گلزنی دو فصلش را ادامه دهد می‌تواند رکورد طارمی را بشکند. نکته دیگر اینکه میانگین گلزنی علیپور در دو فصل اخیر بالاتر از میانگین کلی گلزنی طارمی برای پرسپولیس بوده و این می‌تواند اتفاق جالبی برای آقای گل پرسپولیسی‌ها باشد.

۳۹ گل با شماره ۷۰

علی علیپور در نیمه‌های فصل لیگ چهاردهم از تیم راه آهن به پرسپولیس آمد و در یازده بازی ۲ گل به ثمر رساند. او در لیگ پانزدهم ۵ گل، لیگ شانزدهم ۴ گل، لیگ هفدهم ۱۹ گل و در لیگ هجدهم تا این زمان ۹ گل برای پرسپولیس زده تا تعداد گل‌هایش در لیگ برتر با پیراهن سرخ به عدد ۳۹ برسد. او در این سال‌ها ۶ گل در لیگ قهرمانان آسیا، یک گل در سوپرجام و یک گل در جام حذفی زده تا تعداد گل‌هایش به عدد ۴۷ برسد.

بهترین گلزنان پرسپولیس در لیگ برتر به این شرح هستند.

مهدی طارمی ۴۵ گل

علی علیپور ۳۹ گل

جواد کاظمیان ۳۲ گل

کریم باقری ۲۹ گل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار