سایپا حذف شد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نرسید. سایپا دیگر نماینده کشورمان موفق نشد این پلی آف را با موفقیت پشت سر بگذارد و مغلوب حریف قطری شد. آرمان رمضانی (۳) برای سایپا و ریواس (۲۸ و ۹۱) و سوریرا (۹۰) برای الریان گلزنی کردند.
کد خبر: ۷۱۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ 19 February 2019

تیم های فوتبال سایپا و ذوب آهن امروز در دومین پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 به ترتیب به مصاف الریان و الغرافه از قطر رفتند.

الغرافه در نیمه اول با گل های احمد علاءالدین (۲۱) و مهدی طارمی (۳۶) موفق شد با پیروزی به رختکن برود اما ذوب آهن در نیمه دوم بازگشت باشکوهی داشت و از باخت، پیروزی ساخت. کریستیان اوساگوانا (۴۷)، ارسلان مطهری (۶۳) و محمد نژادمهدی (۷۸) دروازه حریف را باز کردند تا شاگردان علیرضا منصوریان با یک کامبک فوق العاده پیروز شوند و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. این نماینده ایران در گروه اول در کنار الوصل امارات، النصر عربستان و الزورا عراق قرار گرفت.

اما سایپا دیگر نماینده کشورمان موفق نشد این پلی آف را با موفقیت پشت سر بگذارد و مغلوب حریف قطری شد. آرمان رمضانی (۳) برای سایپا و ریواس (۲۸ و ۹۱) و سوریرا (۹۰) برای الریان گلزنی کردند.

بدین ترتیب شاگردان علی دایی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند و ذوب آهن در کنار پرسپولیس و استقلال سه نماینده ایران خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار