روز گذشته دوباره خبری مبنی بر یک اقدام مسلحانه دیگر بر علیه دستگاه قضائی استان در شهرستان گچساران در یکی از رسانه های محلی منتشر شد که لحظاتی بعد از خروجی این پایگاه برداشته شد. پس از ساعاتی این خبر بر روی خروجی خبرگزاری تخصصی حوزه قضایی قرار گرفت تا دومین حمله مسلحانه به دستگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد تایید شود.
کد خبر: ۷۱۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ 19 February 2019
19 دی ماه سال جاری خبری بر روی پایگاه های خبری قرار رگفت مبنی بر حمله مسلحانه به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد که خوشبختانه این حمله خسارات جانی در پی نداشت و البته این اقدام از طرف همه مسئولین و مردم به شدت محکوم شد. هر چند تاکنون خبری مبنی بر بازداشت این فرد یا افراد منتشر نشده است. (اینجا)اما روز گذشته دوباره خبری مبنی بر یک اقدام مسلحانه دیگر بر علیه دستگاه قضائی استان در شهرستان گچساران در یکی از رسانه های محلی منتشر شد که لحظاتی بعد از خروجی این پایگاه برداشته شد. پس از ساعاتی این خبر بر روی خروجی خبرگزاری تخصصی حوزه قضایی قرار گرفت تا دومین حمله مسلحانه به دستگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد تایید شود.
بنابر این گزارش بازیار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پرونده قضایی در رابطه باحادثه تیراندازی فرد یا افرادی ناشناس به سمت مجتمع مسکونی دادگستری گچساران تشکیل شده است.
بازیار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: پرونده قضایی در رابطه باحادثه تیراندازی فرد یا افرادی ناشناس به سمت مجتمع مسکونی دادگستری گچساران تشکیل شده است.
وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ۲۹ بهمن ماه فرد یا افرادی ناشناس با شلیک حدود ۱۲ گلوله به سمت درب پارکینگ مجتمع مسکونی کارکنان دادگستری معروف به میدان سه راهی گچساران، نسبت به تخریب درب پارکینگ و خودرو‌های همکاران اقدام کرده و متواری می‌شوند.
بازیار افزود: در بررسی‌های انجام شده این فرد در ابتدا به شلیک یک تیر و سپس به صورت رگباری به باک خودرو‌های پارک شده اقدام کرده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه هدف ایجاد انفجار و رعب و وحشت میان مردم بوده است، ادامه داد: از طریق دوربین‌های مداربسته مجتمع مسکونی و اطراف آن در حال رصد هستیم.
این مقام قضایی در شهرستان گچساران اضافه کرد: شورای تامین جلسه فوق العاده برگزار و اقدامات و پیگیری‌های لازم از سوی دادستانی و نیروهای امنیتی در حال انجام است و پرونده در دست رسیدگی است.
وی افزود: دراین رابطه یک نفر مظنون شناسایی شده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رها
|
United States
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ام ...میخوان ذهنیت رو از رو خودشون بردارن ببرن سمت گچساران ، باشه تو زرنگی مفسد اقتصادی ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بهتره قضات و دستگاه قضایی با عملکرد خوب و عدالت برای خود پشتوانه مردمی ایجاد کنن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار