رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دان‌کلوف بلغارستان با حضور کشتی گیران مطرح جهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 18 February 2019

 

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دان‌کلوف بلغارستان با حضور کشتی گیران مطرح جهان برگزار می‌شود.

 ایسنا، در این مسابقات که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می‌شود چهره‌های شاخص روس‌ها در کشتی آزاد حضور نخواهند داشت اما آمریکایی‌ها با چهره‌های مطرح خود همچون جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، و ترک‌ها نیز با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طاها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک در این مسابقات حضور خواهند داشت.
همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و دارنده برنز المپیک از ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی گیرانی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

پیش از این سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه عنوان کرده بود تیم روسیه در این تورنمنت با نفرات مطرح خود شرکت می‌کند اما ظاهراً آنها نفرات اصلی خود را برای جام جهانی که یک ماه دیگر میزبان هستند، حفظ کرده اند و حضور عبدالرشید سعدالله‌اف ملقب به تانک روس در تورنمنت بلغارستان منتفی است.

رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان نیز پس از ۲ سال دوری از میادین قرار است برای ایران در این رقابت‌ها کشتی بگیرد که مبارزه احتمالی او با اسنایدر آمریکایی برای بسیاری از طرفداران کشتی جذاب خواهد بود. اسنایدر بارها از علاقه خود برای مبارزه با یزدانی گفته بود.

حسن رحیمی (۶۱ کیلوگرم)، مصطفی حسین خانی (۷۴ کیلوگرم)، حسن یزدانی (۸۶ کیلوگرم)، رضا یزدانی (۹۷ کیلوگرم) و پرویز هادی (۱۲۵ کیلوگرم) پنج چهره شاخص ایران در تورنمنت بلغارستان هستند.

همچنین میزبان این مسابقات اعلام کرده که ۳۵۰۰ شرکت کننده از ۴۲ کشور برای مسابقات آزاد، فرنگی و زنان به این تورنمنت می‌آیند که رکورد تعداد شرکت کننده در این تورنمنت شکسته شده است.

این مسابقات روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار