کارشناس داوری کشورمان معتقد است قضاوت خورشیدی در دیدار حساس تراکتورسازی و استقلال مشکل خاصی نداشت و توانسته است به خوبی این بازی پرتنش را مدیریت کند.
کد خبر: ۷۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 16 February 2019

 کارشناس داوری کشورمان معتقد است قضاوت خورشیدی در دیدار حساس تراکتورسازی و استقلال مشکل خاصی نداشت و توانسته است به خوبی این بازی پرتنش را مدیریت کند.

حیدر سلیمانی پس از برتری تراکتورسازی برابر استقلال در ورزشگاه یادگار تبریز، به بانک ورزش گفت: اشکان خورشیدی داور مازندرانی دیدار تراکتورسازی و استقلال با وجود اینکه در نیم فصل اول قضاوت نداشت، عملکرد خوبی داشت و صحنه‌های درگیری را به خوبی مدیریت کرد.

او در ادامه افزود: خورشیدی در دقیقه 30 با اخطار به داریوش شجاعیان نشان داد اعتراض‌ها در این بازی با جریمه روبرو خواهد شد و اعتراض شدید شجاعیان را به درستی با کارت زرد جریمه کرد.

وی گفت: در دقیقه 45، اشکان دژاگه به عمد به پای بازیکن استقلال (نورافکن) ضربه زد که چون شدتی نداشت و آرام زده شد اخطار به درستی به بازیکن تراکتور نشان داده شد و کارت قرمز نداشت. اگر این ضربه شدت بیشتری داشت حتما باید کارت قرمز به دژاگه می‌داد.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم صحنه خاصی نداشتیم و گل دژاگه به درستی زده شد. استوکس در وضعیت آفساید قرار داشت اما اجازه داد تا توپ به دژاگه برسد و گل هم صحیح بود. در دقیقه 90 بازی، یک درگیری در محوطه جریمه تراکتورسازی ایجاد شد که مهاجم استقلال با ورود به محوطه موفق نبود و به بازیکن تراکتور ضربه زد که باعث درگیری شد. بازهم آقای خورشیدی و پیام حیدری که پشت دروازه بود این صحنه را مدیریت کردند.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم خورشیدی با این قضاوت کمی کمیته داوران را امیدوار کرد که دربی پایتخت را به وی بسپارند و با تست‌هایی که کمیته داوران در هفته اخیر از چند داور انجام داد آقای خوشیدی سربلندتر از همه بیرون آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار