یک کارشناس داوری می‌گوید قاضی دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان نتوانست عملکرد قابل قبولی را در این دیدار به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۷۱۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 14 February 2019

یک کارشناس داوری می‌گوید قاضی دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان نتوانست عملکرد قابل قبولی را در این دیدار به نمایش بگذارد.

حیدرسلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌و گو با ایسنا درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار کرد: داور از صحنه‌ها دور بود و نتوانست قضاوت خوبی را انجام دهد. البته مقصر این قضیه کمیته داوران به دلیل چینش بد داوران است زیرا بنیادی‌فر به تازگی از یک سفر طولانی مدت برگشته بود و نباید قضاوت دیداری به این مهمی را به او می‌دادند و این داور حداقل باید دو روز استراحت می‌کرد.

وی درباره صحنه‌های حساس این بازی عنوان کرد: در دقیقه ۲۲ دروازه بان استقلال خوزستان علیپور را متوقف کرد که داور باید اعلام پنالتی می‌کرد که این نخسستین تصمیم اشتباهش بود. همچنین اگر نظر بنیادی‌فر مبنی بر شبیه نمایی علیپور بود، باید به او کارت زرد می‌داد که هیچ‌کدام از این کارها را انجام نداد. هر دو کارت زرد مصطفی کیانی که منجر به اخطار او بود، درست بود و بنیادی‌فر در این دو صحنه عملکرد خوبی داشت. البته این داور باید در دقیقه ۴۳ به شجاع خلیل زاده کارت زرد می‌داد اما او حتی صحنه خطا مدافع پرسپولیس را ندید.

سلیمانی ادامه داد: همچنین مهاجم استقلال خوزستان با خطا روی خلیل‌زاده در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما دور بودن بنیادی‌فر باعث شد تا او خطا اعلام نکند و خوش‌شانسی این داور این بود که آن موقعیت گل نشد زیرا فاجعه بزرگی را برایش رقم می‌زد.

این کارشناس داوری در پایان در انتقاد به گزارشگران صداوسیما تصریح کرد: متاسفانه به تازگی گزارشگران ما به خصوص در بازی‌های استقلال و پرسپولیس کارشناسی داوری انجام می‌دهد که این باعث می‌شود جو منفی علیه داور در ورزشگاه ایجاد شود و تمرکز داوران به هم بریزد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار