با تماس با شماره تلفن گویای سهان عدالت میتوانید از آخرین اخبار ثبت نام سهام عدالت و سود سهام عدالت و استعلام وضعیت خود مطالع شوید.
کد خبر: ۷۱۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴ 14 February 2019

با تماس با شماره تلفن گویای سهان عدالت میتوانید از آخرین اخبار ثبت نام سهام عدالت و سود سهام عدالت و استعلام وضعیت خود مطالع شوید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سامانه سهام عدالت از سال 1385 تا سال 1394 نسبت به ثبت نام سهام عدالت برای مشمولان در دسترس بود و پس از این تاریخ ثبت نلم سهام عدالت متوقف شد و تنها سود سهام عدالت کسانی که قبلا ثبت نام شده بودند واریز می شود. در کنار سامانه سهام عدالت، مشمولان برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام سهام عدالت و واریز سود سهام عدالت و سایر موارد می توانند از تلفن گویای سهام عدالت به شماره 83338 نیز استفاده کنند که راهنمای کامل آن در ادامه می آید.

 

شایان ذکر است مسئولان وعده داده اند که دور جدید ثبت نام سهام عدالت از طریق سامانه سهام عدالت در آینده نزدیک انجام خواهد شد و اخبار این ثبت نام علاوه بر سامانه از طریق تلفن گویای سهام عدالت نیز اعلام خواهد شد. لذا از اعتماد به منابع غیر رسمی خودداری کنید و منتظر اعلام ثبت نام جدید سهام عدالت باشید.

تلفن گویای سهام عدالت/ 83338

با تماس با تلفن گویای سهام عدالت با ایت پیام مواجه می شوید:
باسلام، شما با مركز پاسخگويي مردمي سهام عدالت تماس گرفته اید. جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعيه ها می توانید به پایگاه اطلاع رسانی سهام عدالت به نشاني SAMANESE.IR مراجعه نموده و یا جهت اطلاع از:

- عضويت و ثبت نام جديد عدد 1
- صورتحساب تسويه اقساط عدد 2
- مبلغ سهام تخصيصي به هر مشمول عدد3
- زمان آزاد سازي و امكان خريد و فروش سهام عدالت عدد 4
- نحوه پرداخت باقيمانده اقساط سهام عدالت عدد 5
- اطلاعات مربوط به شماره شبا بانكي مشمولين عدد 6
- زمان و نحوه پرداخت سود عدد 7
- و براي ارتباط با اپراتور و كارشناسان سهام عدالت عدد0 را شماره گيري فرمائيد.

 

پاسخ شماره1:

مشمولين سهام عدالت كساني هستند كه در فاصله زماني 1385 تا 1394 شناسايي شده و فرم ثبت نام اوليه را تكميل نموده اند. اين افراد در صورتي كه دعوتنامه لازم را دريافت و پس از تكميل، آن را به شركت تعاوني شهرستاني مربوطه تحويل داده و شركت تعاوني مربوطه نيز اطلاعات اين افراد را به سازمان خصوصي سازي ارسال نموده باشد، مشمول طرح ثبت نام سهام عدالت شناخته مي شوند. به جز افراد مذكور، فعلاً امكان هيچگونه ثبت نام جديد سهام عدالت وجود ندارد تا زمانی که اعلام شود.

 

پاسخ شماره2:

به منظور دريافت صورتحساب اقساط سهام عدالت، كليه افراد به ويژه مشمولين سهام عدالت مي توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشاني: www.samanese.ir از آخرين وضعيت مشمول بودن خود در طرح سهام عدالت و ميزان بدهي تسويه شده و باقيمانده بدهي و ساير نكات لازم كسب اطلاع كنند.

 

پاسخ شماره 3:

سهام عدالت تخصیصی اولیه به هر مشمول در خانوارهای پنج نفره و یا کمتر در زمان ثبت نام، یک میلیون تومان می باشد و در خانوارهای با جمعیت بالاتر از پنج نفر، پنج میلیون تومان بين تمام اعضای خانوار تقسيم شده است كه تاكنون بخشي از سهام اولیه از محل سود سهام عدالت تسویه شده است. صورتحساب مبالغ تسویه شده و باقیمانده تسویه نشده، از طریق سامانه سهام عدالت به نشاني SAMANESE.IR قابل دريافت خواهد بود.

 

پاسخ شماره 4:

سهام عدالت تسویه شده ، از ابتدای سال 1395 به مشمولین سهام عدالت تعلق دارد، لیکن نحوه تحویل ورقه مالكيت و امکان خريد و فروش آن منوط به صدور مجوز قانونی است كه متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد. بنابراين فعلاً معامله يا واگذاري سهام عدالت غيرقانوني و نامعتبر است.

 

پاسخ شماره 5:

مشمولين مي توانند باقيمانده اقساط خود را تا پايان شهريور 1396 به صورت يكجا و يا در چند نوبت پس از دريافت قبض پرداخت از سامانه سهام عدالت و واريز مبلغ مندرج در قبض خود در هر نوبت، صرفاً از طريق شعب و يا دستگاههاي خود پرداز بانك ملي ايران پرداخت نمايند .

 

پاسخ شماره6:

ضروري است مشمولين شماره شباي بانكي 24 رقمي مرتبط با حساب بانكي كه به نام شخص مشمول باشد را از شعب بانك مربوطه، دستگاه هاي خود پرداز و يا اينترنت بانك خود دريافت و در سامانه ثبت نمايند. ضمناً شماره شبا بانكي متعلق به وكيل، قيم، ولي و يا ساير افراد، توسط سامانه سهام عدالت تأييد نخواهد شد.

 

پاسخ شماره 7:

سود سهام عدالت بابت عملكرد سال مالي 1395 شركتها در سال 1396 به مشمولين اختصاص يافته است. اين سود پس از ثبت و تأييد شماره شبا بانكي در سامانه با اطلاع رساني به حساب مشمول واريز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار