قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: در دقیقه ۹۰ خطای محرز محمد طیبی روی محمدمهدی نظری نادیده گرفته شد اما ما سکوت کردیم و اگر هم اعتراضی داریم مخفیانه به فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم تا فضای فوتبال آشفته نشود.
کد خبر: ۷۱۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 12 February 2019

بازی تیم‌های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز دو صحنه جنجالی برای دو تیم داشت که در این بین تراکتوری‌ها اعتراضات شدیدی داشتند و کار به صدور بیانیه و انجام گفت‌وگو توسط رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه کشید.

در همین زمینه گفت‌وگویی با محمد کاظمی قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

فارس: آقای کاظمی! در ابتدا از بازی تیم‌تان مقابل تراکتورسازی بگویید.

بازی بسیار خوبی بود و دو تیم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند، به طوری که هواداران قائم‌شهری از تماشای یک بازی زیبا لذت بردند و به‌رغم کسب یک تساوی خانگی، شادمان راهی منازل خود شدند.

فارس: از نتیجه بازی راضی بودید؟

اگر قبل از بازی می‌پرسیدید چه نتیجه‌ای شما را راضی می‌کند، به احتمال بسیار زیاد می‌گفتم مساوی! اما روند بازی نشان داد بازیکنان ما شایستگی بیشتری داشتند و می‌توانستیم با ۳ امتیاز میدان مسابقه را ترک کنیم.

این حرفم نشان می‌دهد شخصاً از مساوی راضی نیستم اما باید پذیرفت تیم تراکتورسازی متمول‌ترین و پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است و بازی با این تیم اصلاً آسان نیست.

در ترکیب تراکتورسازان ۳ کاپیتان تیم ملی حضور داشتند که جمعاً ۲۳۸ بازی ملی انجام داده‌اند و مسعود شجاعی با ۳ دوره حضور در جام جهانی در این زمینه رکورددار است؛ احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه هم هر کدام دو جام جهانی را تجربه کرده‌اند، پس نتیجه می‌گیریم مساوی مقابل این تیم بین‌المللی، چندان هم بد نبود.

* فشار تراکتوری‌ها برای بازی مقابل استقلال است

فارس: تراکتوری‌ها چندان از عملکرد داور بازی رضایت نداشتند و معتقد بودند یک پنالتی آنها نادیده گرفته شده و حتی در این زمینه بیانیه هم صادر کرده‌اند.

تراکتورسازی هم مثل نساجی یک تیم محبوب و ریشه‌دار است که احترام زیادی برای‌شان قائل هستم اما اعتقاد دارم ورود به بحث داوری آن‌هم به این شکل چندان زیبنده نیست و فکر می‌کنم آنها با بیانیه‌شان قصد دارند کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را تحت تأثیر قرار دهند تا در بازی‌های آتی به‌‌ویژه همین هفته مقابل استقلال تهران، ضرر نکنند.

فارس: رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه هم مصاحبه‌هایی انجام داده‌اند که این مصاحبه‌ها این شائبه را به‌وجود می‌آورد که داوری‌ها به سود نساجی است.

آقای بهتاج به‌عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از چهره‌های شاخص ورزش استان اردبیل محسوب می‌شود که در رشته‌های وزنه‌برداری، کشتی، دو و میدانی و ... تبحر خاصی دارد و به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل و آذربایجان شرقی فعالیت کرده و مورد احترام است اما انتظار داریم اجازه دهند لااقل امضای حکم‌شان خشک شود و بعد درباره داوری فوتبال صحبت کنند.

درخصوص سردار عباس الیاسی هم باید عرض کنم از دوستان بسیار خوب بنده است که سلام علیکی با هم داشته و سابقه همکاری در باشگاه هنرمندان ایران را با یکدیگر داریم، فرد بسیار زحمتکشی است اما خوب بود درباره تیم خود صحبت می‌کردند و فضا را به سمت ذوب‌آهن و خلعتبری که هم‌استانی و مورد احترام ماست، نمی‌بردند.

* در بازی رفت مقابل تراکتور یک پنالتی ـ اخراج را به سود ما نگرفتند/در این بازی هم یک پنالتی به سود نساجی گرفته نشد

همه رسانه‌ها شاهد هستند نساجی در نیم‌فصل اول بیشترین ضرر و زیان را از داوری دید و حتی در تبریز مقابل همین تراکتورسازی هم داور از اعلام یک پنالتی ـ اخراج به سود ما خودداری کرد و در همین بازی برگشت هم در دقیقه ۹۰ خطای محرز محمد طیبی روی محمدمهدی نظری نادیده گرفته شد اما ما سکوت کردیم و اگر هم اعتراضی داریم مخفیانه به فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم تا فضای فوتبال آشفته نشود.

فارس: بازی بعدی شما مقابل پارس جنوبی جم است، در خصوص این بازی چه نظری دارید؟

تیم پارس جنوبی از تیم‌های خوب لیگ گذشته و لیگ امسال محسوب می‌شود که مربی جوان و کاربلدی دارد، آنها تیم دونده و جنگنده‌ای دارند و در خانه از تماشاگران پرشوری برخوردارند اما قطعاً ما برای کسب یک نتیجه مطلوب راهی جم می‌شویم و امیدوارم با دست پر به دیار خود بازگردیم.

* احتمال برگزاری بازی‌های خانگی در تهران به‌دلیل عدم همکاری برخی مسؤولان

فارس: گویا گلایه‌هایی هم درخصوص بحث بلیت‌فروشی در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر دارید.

بله، ما از ابتدای فصل و به‌رغم اضافه شدن حدود ۶ هزار سکو به ظرفیت استادیوم خانگی‌مان نتوانستیم یک بلیت فروشی مناسب داشته باشیم تا لااقل هزینه‌های تیم در بازی‌های خانگی تأمین شود، با توجه به اینکه در هر بازی حدود ۱۶ هزار تماشاگر به وطنی می‌آیند اما تعداد فروش بلیت ما از ۸ هزار برگ افزایش پیدا نمی‌کند.

سه، چهار گروه مختلف برای این بحث آورده‌ایم اما همگی گلایه دارند کسانی که باید در این خصوص به آنها کمک کنند همکاری لازم را ندارند، دیگر طاقت ما طاق شده و همین امروز نامه‌ای به استانداری مازندران، فرمانداری قائم‌شهر، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال مازندران زده‌ و اعلام کرده‌ایم اگر اوضاع به همین منوال باشد برخلاف میل باطنی‌مان مجبور هستیم بازی‌ها را در تهران برگزار کنیم تا متحمل هزینه‌های رفت‌وآمد، اقامت و تمرین در مازندران نشویم، ما توقع زیادی از برخی مسؤولان که متولی برقراری نظم هستند، داریم و فقط می‌خواهیم اگر کمکی هم نمی‌کنند، چوب لای چرخ باشگاه نگذارند.

* قدردانی از مالکان و هواداران نساجی

فارس: حرف آخر.

باید از مالکان باشگاه نساجی مازندران کمال تشکر را داشته باشم که به‌رغم همه مشکلات اقتصادی با همه توان پشت تیم هستند، از کادر فنی تیم هم ممنونم که با همه کمبودها کنار آمده و با توجه به فرصت کوتاهی که در اختیار داشتند اما تیم خوبی روانه مسابقات کردند، تشکر ویژه من هم از هواداران پرشور و متعصب نساجی مازندران است که استادیوم شهید وطنی را به جهنمی برای تیم‌های رقیب بدل کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب دل آنها را شاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار