در بحث داوری برنامه 90 مشخص شد که در هفته هفدهم 2 پنالتی مسلم به سود تیم‌های تبریزی گرفته نشده است.
کد خبر: ۷۱۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۳ 12 February 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در قائم‌شهر برابر نساجی به تساوی یک بر یک دست یافته و تیم ماشین‌سازی نیز در تبریز با یک گل از سد تیم نفت آبادان گذشت.

در بخش کارشناسی داوری برنامه 90 که با حضور مسعود مرادی داور پیشکسوت فوتبال ایران برگزار شد، پس از دیدن صحنه‌های مشکوک معلوم گردید که 2 پنالتی به سود تیم‌های تبریزی گرفته نشده است.

در بازی تراکتورسازی با نساجی قائم‌شهر و در اواخر بازی ساسان انصاری مهاجم تیم تراکتورسازی در حالی که قصد عبور از دروازه‌بان تیم نساجی را داشت، توسط سنگربان تیم میزبان سرنگون گردید.

مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه 90 در مورد این صحنه گفت که خطای دروازه‌بان نساجی کاملا محرز بوده و جریمه‌اش پنالتی بود و عادل فردوسی‌پور هم عنوان کرد که این پنالتی خیلی پنالتی بود و چرا سید علی با اینکه دستش را هم به سمت سوت برد، اما این پنالتی را اعلام نکرد.

بنا به اعلام مرادی در بازی ماشین‌سازی تبریز با صنعت نفت آبادان هم خطای مدافع تیم آبادان روی فرید بهزادی کریمی در محوطه جریمه محرز بوده و داور باید این صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد.

هر چند ماشین‌سازی بابت گرفته نشدن این پنالتی متضرر نشده و بازی را با یک گل به سود خود پایان برد، اما تراکتورسازی 2 امتیاز حساس را از دست داده و در حالی که می‌توانست به صدر جدول نزدیک‌تر شود، فاصله‌اش با تیم صدرنشین به 5 امتیاز افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار