رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین در محورهای شمال خبر داد و گفت: احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی و انسداد جاده‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۷۱۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ 11 February 2019

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین در محورهای شمال خبر داد و گفت: احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی و انسداد جاده‌ها وجود دارد.
علیرضا قدمی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت ترافیک در تمامی محورهای هراز، کندوان و سوادکوه به‌صورت سنگین است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌های برف‌گیر محورهای مازندران هستیم ولی تمامی جاده‌های استان باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه تا ساعت 24 امشب از محورهای هراز و کندوان از مسیر شمال به‌صورت یک‌طرفه در حال انجام است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور سوادکوه و همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

قدمی تصریح کرد: باتوجه به خودروهای ورودی که از روز سه‌شنبه هفته گذشته وارد محورهای شمال شدند از روز گذشته تاکنون وضعیت ترافیک خودروها در مسیرهای خروجی استان به‌صورت سنگین بوده و همچنان ادامه دارد.

وی با هشدار اینکه باتوجه به شرایط جوی احتمال سقوط بهمن و انسداد جاده‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت جوی ضرورت دارد رانندگان علاوه بر توجه به توصیه‌ها و هشدارها از سفرهای غیرضروری در محورهای مازندران پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: شماره تلفن‌ای 2182442920 و 2182442934 برای پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران است که ضرورت دارد مسافران قبل از تردد حتما وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار