ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و کندوان
از سوی رئیس پلیس راه مازندران آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تشریح شد. ترافیک در محور سوادکوه پرحجم و روان گزارش شده و وضعیت جوی در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان و سوادکوه بارش خفیف برف و در مناطق پایین دست بارندگی داریم که سطح جاده لغزنده است .
کد خبر: ۷۱۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 11 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، از سوی رئیس پلیس راه مازندران آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تشریح شد

براساس این گزارش، سرهنگ علیرضا قدمی ، از ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و کندوان و بارش خفیف برف در ارتفاعات این محورها خبر داد .

رئیس پلیس راه استان مازندران گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ببا توجه به پایان تعطیلات چند روز گذشته و بازگشت مسافران در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و سنگین در طول مسیر کندوان و هراز از شمال به جنوب هستیم .

وی تصریح کرد: ترافیک در محور سوادکوه پرحجم و روان گزارش شده و وضعیت جوی در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان و سوادکوه بارش خفیف برف و در مناطق پایین دست بارندگی داریم که سطح جاده لغزنده است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تريلر،كاميون و کاميونت از محور كرج- چالوس، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 2 بعد از ظهر امروز (دوشنبه) 22 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 23 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد از ظهر امروز دوشنبه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت تردد محور هراز از ممنوع بودن تردد كليه تريلرها از این محور خبر داد و گفت: تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح تا ساعت24 امروز دوشنبه 22 بهمن ماه و همچنين از ساعت 6 صبح تا12 ظهر روز سه شنبه 23 بهمن ماه در اين محور ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 2 بعد از ظهر امروز دوشنبه 22 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 23 بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ، تصریح کرد: از ساعت 4 بعد از ظهر امروز دوشنبه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد در اين محور از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت يک طرفه خواهد بود .

وی خاطر نشان کرد: در محور سواد کوه، تردد کليه تريلرها به استثناي تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 امروز دوشنبه 22 بهمن ماه از باند شمال به جنوب محور قائم شهر به فيروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند خواست : ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار