دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی جانبازان نخاعی، شیمیایی و ویژه در رشته های تنیس روی میز، دارت، فوتبال روی میز گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 10 February 2019

رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه گفت: حسن جانفشان ورزشکار ملی پوش اهل این شهرستان توانست مدال طلای مسابقات تنیس روی میز جانبازان کشور را به دست آورد.

رحیم تیموری روز یکشنبه در گفت و گو یی افزود: دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی جانبازان نخاعی، شیمیایی و ویژه در رشته های تنیس روی میز، دارت، فوتبال روی میز گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در رامسر برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات با حضور 126 جانباز نخاعی، 46 جانباز شیمیایی و 44 جانباز اعصاب و روان در قالب 25 تیم از 23 استان کشور از 13 تا 17 بهمن ماه برگزار و قهرمانان رشته های مختلف شناخته شدند.
وی ادامه داد: حسن جانفشان پینگ پنگ باز جانباز اشنویه ای توانست در این رقابت ها با شکست تمام حریفان خود مدال طلای این مسابقات را به گردن آویزد.
به گزارش ایرنا، حسن جانفشان جانباز جنگ تحمیلی از سال 1385 تاکنون عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران بوده و 18 مدال آسیایی، جهانی و بین المللی و کشوری را در کارنامه خود دارد.
وی در جریان مسابقات مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018 نیز مدال برنز را بر گردن آویخت.
این ورزشکار ملی پوش جانباز با توجه به درخشش در مسابقات جهانی اوپن تایوان و کسب مدال طلای این رشته در بخش انفرادی و همچنین کسب عنوان چهارمی مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و بالا بردن رنکینگ جهانی خود از سوی فدراسیون، موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک 2012 لندن شده بود.
وی به فینال بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی رسیده بود ولی در رقابت فینال نتوانست 'کیم مینجیو'، حریف کره ای خود را شکست دهد و با قبول شکست سه بر صفر به نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.
حسن جانفشان در جریان مسابقات جهانی 2016 اندونزی نیز مدال نقره تیمی و برنز انفرادی را بر گردن آویخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار