همزمان با دهه فجر، امروز یکشنبه، سه طرح عمرانی آبی با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد تومان در بهشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 10 February 2019

مدیر امور منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه در حاشیه بهره برداری از این طرح های عمرانی به خبرنگار ایرنا گفت: طرح های افتتاح شده امروز شامل ساختمان جدید اداری منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه، مرمت و بازسازی و لایروبی آب بندان امیرآباد و بهره برداری از اجرای زهکشی شبکه آبیاری روستای قره تپه و شهیدآباد است.
محمدرضا حاجیان افزود: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت: ساختمان جدید اداری منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه در 663 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان و مرمت و بازسازی و لایروبی آب بندان امیرآباد هم در 40 هکتار با اعتبار 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
مدیر امور منابع آب بهشهر ، نکا و گلوگاه افزود: بهره برداری از اجرای زهکشی شبکه آبیاری روستای قره تپه و شهیدآباد در 15 کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد.
همچنین فرماندار بهشهر با اشاره به پروژه های افتتاح شده و کلنگ زنی امسال در شهرستان بهشهر گفت: بیش از 60 پروژه با اعتبار 204 میلیارد تومانی در دهه فجر امسال در بهشهر افتتاح شد .
هادی خنجری افزود: خدمات رسانی به این مردم که در صحنه های مختلف انقلاب ایستاده اند از مهمترین وظایف ما در طول انقلاب است و باید با وحدت کلمه استمرار یابد.
در دهه فجر سال جاری 776 طرح عمرانی در مناطق مختلف استان مازندران به بهره برداری می رسد.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار