فیلم کوتاه«سقوط» به نویسندگی ستاره حداد و کارگردانی گلسا اسدی جهت جشنواره دانش‌اموزی «نوجوان سالم» در بابلسر تولید شد.
کد خبر: ۷۱۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 09 February 2019

فیلم کوتاه«سقوط» به نویسندگی ستاره حداد و کارگردانی گلسا اسدی جهت جشنواره دانش‌اموزی «نوجوان سالم» در بابلسر تولید شد.
تولید فیلم کوتاه «سقوط» در بابلسرگلسا اسدی کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه «سقوط» در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به خلاصه داستان فیلم کوتاه «سقوط» گفت: خلاصه داستان این فیلم می پردازد به ماجرای جوانی به نام یغما که به خاطر برخی از مشکلات خانوادگی چند روزی به خانه مراجعت نکرده است و...

اسدی افزود: تولید این فیلم از اوایل آذرماه ۹۷ در بابلسر آغاز و در نوزدهم دی ماه به پایان رسید.

وی ادامه داد: در این فیلم کوتاه زهرا ضیاتبار، محمد نورانی، ضحی محمدی، سیده مریم حسن نژاد، گلسا اسدی، عسل گل محمدی تواندشتی و حسین مرادی به ایفای نقش پرداختند.

کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه «سقوط» خاطرنشان کرد: محمد نورانی به عنوان مشاور کارگردان، محمدرضا حسین زاده به عنوان تدوین‌گر، گلسا اسدی به عنوان تصویر بردار، فاعقه احمدی به عنوان فیلم بردار پشت صحنه و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی در تولید این فیلم همکاری داشتند.

به گزارش ایکنا، گلسا اسدی کارگردان و تهیه کننده و هنرجوی متوسطه دوم رشته فتوگرافیک به عنوان بازیگر در نمایش کاروان نور به نویسندگی و کارگردانی اصغر و اشهری مهر۹۶ در شهرستان محمودآباد به ایفای نقش پرداخته است، کارگردانی نمایش«بهترین چیز در دنیا» جهت حضور در جشنواره دانش‌آموزی در سال ۹۶ و کارگردانی فیلم «مرگ مارال» به نویسندگی «گلسا اسدی و پریا شیری» و تهیه کنندگی محمد نورانی را در کارنامه هنری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار