شهرداری سورک در یک اقدام شایسته که از زمان تاسیس تا به امروز کار نوعی بوده است سعی کرده در تولید محصولات مورد نیاز خود خودکفا شود و خود بتواند آن را تولید کند.
کد خبر: ۷۱۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹ 09 February 2019

با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان شهری و شهرستانی گلخانه و کارگاه تولید سنگ مصنوعی در شهر سورک افتتاح شد.

شهرداری سورک در یک اقدام شایسته که از زمان تاسیس تا به امروز کار نوعی بوده است سعی کرده در تولید محصولات مورد نیاز خود خودکفا شود و خود بتواند آن را تولید کند.

شهرداری سورک که هر ساله برای زیباسازی معابر و خیابان‌های سطح شهر اقدام به خرید گل می‌کرد و هر ساله مبلغ زیادی برای خرید آن هزینه می‌کرد اما باز هم نمی‌توانست به اندازه مطلوب گل خریداری کند که با افتتاح این گلخانه هم می‌تواند نیاز خود را به اندازه نیاز تامین کند و هم می‌تواند از آن به‌عنوان منبع درآمد استفاده کند.

 

همچنین با افتتاح کارگاه تولید سنگ مصنوعی گام بسیار مهمی در زیباسازی و کاهش هزینه در شهرداری سورک برداشته شد و با این کار دیگر نیاز به رنگ آمیزی چندین باره جداول در هر سال نخواهیم بود و همچنین کاهش هزینه زیادی با این کار شاهد خواهیم بود.

اقدامات زیربنایی شهردار سورک قابل تحسین است که نیاز بود خیلی زودتر از این چنین اقداماتی انجام می‌شد تا در شرایط فعلی اقتصاد کشور که دولت حمایت خود از شهرداری‌ها را بسیار کاهش داده است بتوانند کارهای عمرانی را با کمترین هزینه انجام دهند.

 

از ویژگی‌های این پروژه‌ها این است که سالن گلخانه و همچنین دستگاه‌های ساخت سنگ مصنوعی قابل انتقال بوده و هر زمان می‌توان با باز کردن پیچ و مهره‌ها آن را به مکان دیگری منتقل کرد و این اقدام آینده نگرانه برای زمانی است که شهرداری زمین مناسب دیگری برای این کار پیدا کند.

یکی از مشکلات اصلی شهر سورک تکمیل نبودن عقب نشینی‌ها در سطح شهر است که در کنار توافق برای عقب نشینی انجام آن بود که هزینه زیادی برای شهرداری به‌وجود می‌آورد که با ساخت کارگاه تولید بلوک و سنگ مصنوعی این هزینه‌ها بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و دست شهرداری را برای انجام بیشتر عقب نشینی باز خواهد کرد.

امیدواریم نمایندگان و مسئولان در شورای اسلامی و کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از روند رو به رشد آغاز شده حمایت و شهروندان هم با مجموعه مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار