فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد که به دلیل ترافیک بسیار سنگین و افزایش زیادتر تردد خودروها و عدم کشش بیشتر، جاده هراز از ساعت 20 امشب پنجشنبه بسته شده است .
کد خبر: ۷۱۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 07 February 2019

سرهنگ علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که بسته بودن جاده هراز که یکی از محورهای مواصلاتی به پایتخت به شمار می رود تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت .
وی گفت که امروز به دلیل ترافیک سنگین حاکم بر جاده هراز ، این جاده بارها برای ساعاتی به صورت موقت مسدود شد و پس از تخلیه بار ترافیکی دوباره برای تردد باز می شد اما اکنون به دلیل بار زیاد ترافیک به طور کامل تا اطلاع بعدی مسدود شده است .
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی این استان سنگین است ، گفت : در صورت تداوم وضعیت ترافیکی موجود و برای تخلیه بار ترافیکی احتمال دارد مسدودیت موقتی برخی از این جاده ها اعمال شود و این کار تا فروکش کردن ترافیک ادامه یابد .
وی همچنین افزود : با توجه به ترافیک سنگین ، جاده کندوان به سمت شمال تا روز جمعه یک طرفه است و تردد در جاده سوادکوه دو طرفه اما سنگین است .
اداره کل مدیریت راههای مازندران نیز در گزارشی وضعیت ترافیک در مناطقی از جاده کندوان نیمه سنگین ،جاده سوادکوه در منطقه رودبار ، کارسالار و ابتدای شیرگاه سنگین و در جاده کیاسر عادی و روان اعلام کرد .
مصادف شدن تعطیلی آخر هفته با تعطیلات شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و 22 بهمن باعث شد که مسافرانی زیادی ، مازندران به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند و این ترافیک و حجم بالای حضور مسافر از عصر روز گذشته ، چهارشنبه با شلوغ شدن جاده های برون و درون شهری استان آغاز شد و هنوز ادامه دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار