رسول ظفرمند روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت نور به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی مطالبات سال گذشته که 700 میلیارد تومان بود نیز تصفیه شده است.
کد خبر: ۷۱۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 06 February 2019

رسول ظفرمند روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت نور به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی مطالبات سال گذشته که 700 میلیارد تومان بود نیز تصفیه شده است.
وی خاطر نشان کرد: یک میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت سه میلیون و 200 هزار نفری مازندران زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی گفت: از تعداد یک میلیون و پانصد هزار نفر تحت پوشش یک میلیون نفر روستایی هستند که بدون پرداخت هیچ هزینه ای خدمات درمانی دریافت می کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان مازندران افزود: با توجه به رسالت بیمه سلامت هم اکنون 300 هزار نفر غیر روستایی در استان نیز بدون پرداخت هیچ هزینه زیر پوشش این بیمه قرار دارند.
وی با اشاره به 7 میلیون و 500 هزار مراجعه برای درمان از سوی افراد زیر پوشش این بیمه در سال گفت: با بررسی های صورت گرفته بیمه برای هر مراجعه یکصدهزار تومان هزینه پرداخت می‌کند.
وی ادامه داد: در سال 700 میلیارد تومان پرداخت می شود که 60 درصد آن هزینه بستری است.
ظفرمند بر ضرورت کاهش مراجعات و به روز رسانی پرداخت های بیمه با الکترونیکی کردن نسخه ها از سال آینده خبر داد و اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بیش از 40 درصد نسخه ها در سال آینده به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد.
مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران همچنین از اجرای طرح هم پوشانی بیمه در استان خبر داد و گفت: براساس بررسی ها بیمه های که نیاز به هم پوشانی دارند حدود20 درصد در استان برآورد شده است.
وی یکی از مهمترین شاخصه های پیشرفت یک کشور را سلامت عنوان کرد و خواستار توجه مجلس برای در نظر گرفتن منابع پایدار برای بیمه سلامت در بودجه سال آینده شد.
ساختمان جدید بیمه سلامت نور در زمینی به مساحت 200 متر مربع در سه طبقه و بازیربنای 480 متر مربع در 18 ماه و با اعتبار 600 میلیون تومان امروز در دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار