فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه‌ ویژه دهه فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 31 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر سپاه کردستان اظهار کرد: مجموعه سپاه همیشه برای همکاری با دولت درخواست داده و ضرورت‌ها و فرصت‌ها را یادآوری کرده در حالی که این مسئولان هستند که باید در این ارتباط برنامه‌ریزی و با توجه به توانمندی سپاه در عرصه‌های مختلف برای اجرای طرح‌ها درخواست کمک کنند.

وی به مثالی در این حوزه اشاره کرد و گفت: 2 سال پیش آمادگی خود را برای کمک به اجرای طرح آبخیزداری و کاشت نهال به اداره کل منابع طبیعی کردستان اعلام کردیم اما آنها فقط به صورت گفتاری موافقت کردند و در عمل اتفاقی نیفتاد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه با دولت در اجرای برخی طرح‌ها همکاری داریم، تصریح کرد: در دیدار روز گذشته با استاندار کردستان هماهنگی‌هایی برای اجرای یک هزار و 500 تا 2 هزار طرح محرومیت زدایی در سال آینده صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 400 برنامه در طول دهه فجر امسال برگزار می‌شود، گفت: ساخت 250 خانه برای مددجویان کمیته امداد امام(ره) در استان را آغاز کردیم که 170 خانه در دهه فجر افتتاح و تحویل مددجویان می‌شود.

سردار رجبی با بیان اینکه از همه اقشار در بسیج حضور دارند و می‌توان از این ظرفیت عظیم بهره برد ابراز امیدواری کرد سال آینده هیچ روستایی در استان محروم نباشد و در حوزه‌های راه، خانه بهداشت، پل‌های ورودی، طرح هادی و دفع فاضلاب کمبودی نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین رویکرد ما بعد از امنیت پایداری که حاصل شده سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در حوزه‌های مختلف و محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی انجام شود مشکلات امنیتی هم نخواهیم داشت و هزینه‌های امنیتی کمتر خواهد شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ماهیتی اسلامی دارد و در وجود آن استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی وجود دارد و نوید بخش و امید بخش برای سایر نهضت‌ها است.

سردار رجبی اظهار کرد: جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خود رشد قابل توجهی در همه حوزه‌های توسعه داشته و با وجود مشکلات و تنگناها پیشرفت قابل توجهی دارد.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار