برنامه بزرگداشت ۶ بهمن مردم انقلابی شهر هزارسنگر آمل در هفته استقبال قرار دارد که باشکوه برگزار خواهد شد ، تصریح کرد:این هفته با ایام فاطمیه ی حضرت زهرای اطهر(س) تقارن پیدا کرده که مبارک و میمون می باشد و امیدواریم به برکت زهرای اطهر(س) فجر چهلم را هرچه مبارکتر و بابرکت تر برگزار نماییم .
کد خبر: ۷۰۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ 30 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور امام جمعه موقت و ریاست شورای هماهنگی استان مازندران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر قرار داریم گفت:تقدیر از کارگروههای تخصصی استانی نیز در برگزاری ستادهای دهه فجر شهرستانها و بخشها در حال برگزاری و اجرای هرچه باشکوه تر هستند .

نظر امام جمعه موقت و ریاست شورای هماهنگی مازندران در باره دهه مبارک فجر
 

وی با اشاره به اینکه: ۵ و ۱۱ بهمن ماه از جمله موارد این تلاشها میباشد که به عنوان هفته استقبال اعلام شده ابراز امیدواری کرد: فضاسازی ، تبلیغات محیطی و همچنین دعوت از مردمِ همیشه در صحنه و انقلابی برای بزرگداشت هرچه باشکوهتر چهلمین سال انقلاب اسلامی لازم می باشد .

نظر امام جمعه موقت و ریاست شورای هماهنگی مازندران در باره دهه مبارک فجر
 

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت مازندران با اشاره به اینکه:برنامه بزرگداشت ۶ ششم بهمن مردم انقلابی شهر هزارسنگر آمل در هفته استقبال قرار دارد که باشکوه برگزار خواهد شد ، تصریح کرد:این هفته با ایام فاطمیه حضرت زهرای اطهر(س) تقارن پیدا کرده که مبارک و میمون می باشد و امیدواریم به برکت زهرای اطهر(س) فجر ۴۰چهلم را هرچه مبارک تر و بابرکت تر برگزار نماییم .

نظر امام جمعه موقت و ریاست شورای هماهنگی مازندران در باره دهه مبارک فجر
 

امام جمعه موقت مرکزاستان حجت الاسلام یوسف پور افزود:به همین مناسبت بیرق عزا در ۱۸ هجدهم ، ۱۹ نوزدهم ، ۲۰بیستم بهمن ماه برپا خواهیم کرد ، برنامه نورافشانی و بانگ الله اکبر نیز در شب بعده ۲۱ بهمن به ۲۲ بهمن در ساعت ۱۹ نوزده مغرب تغییرنمود وهرچه باشکوه تربرگزار خواهد شد .

نظر امام جمعه موقت و ریاست شورای هماهنگی مازندران در باره دهه مبارک فجر
 

وی در پایان خبر داد:در سالروز ورود حضرت امام بعد از پانزده سال تبعید نیز مراسم باشکوهی به همین منظوربرگزار خواهد شد و ضمناً همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی هم در برنامه ها گنجانده شده که؛ مردم بزرگوار ، غیور و شهیدپرور ۴۰ چهل سال استقامت در برابر استکبار جهانخوار داشتند و با شعار "افتخار به گذشته با امید به آینده" با توکل به خدا باشکوهتر برگزار خواهیم کرد .

خبر:سلمان مهدوی
تنظییم:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار