متاسفانه آتش نشانان بخاطر گاز گرفتگی در آمل پس از باز کردن در منزل روستایی با جسد بی جان پنج مرد مواجه شدند. ضمنا سخنگوی مرکز اورژانس مازندران از جان باختن پنج نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدن کربن در آمل خبر داد.
کد خبر: ۷۰۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 25 January 2019

به گزارش تابناک مازندران،  متاسفانه آتش نشانان بخاطر گاز گرفتگی در آمل پس از باز کردن در منزل روستایی با جسد بی جان پنج مرد مواجه شدند. ضمنا سخنگوی مرکز اورژانس مازندران از جان باختن پنج نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدن کربن در آمل خبر داد.

براساس این گزارش، زکریا اشکپور از جان باختن پنج نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای سنگ بست در جاده آمل خبر داد و اظهار داشت:

خبر این حادثه پیش ازظهر جمعه به مرکز اورژانس آمل اعلام شد وتیم اورژانس پس از ورود به صحنه و ارزیابی مصدومین دریافتند که پنج مرد فاقد علائم حیاتی هستند و یک مرد نیز دچار علائم خفیف مسمومیت با co شده بود که توسط تیم اورژانس با مراقبت کامل به بیمارستان امام رضا(ع)آمل مننقل شد.

وی همچنین از مصدومیت تیم اورژانس ۱۱۵ پلور در هنگام امداد رسانی به مصدومان تصادفی در جاده هراز خبر داد و گفت: صبح امروز به دنبال وقوع یک تصادف در جاده هرار منطقه زیارباغ و اعلام به مرکز پیام اورژانس آمل، تیم اورژانس پایگاه پلور به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: همکاران پس از ورود به صحنه مشغول انجام اقدامات برای مصدومان شدند ولی متاسفانه خودروی دیگری به دلیل انحراف از مسیر با دو نفر از همکاران اورژانس و آمبولانس و یک نفر از افراد حاضر در صحنه به شدت برخورد می کند.

اشکپور ادامه داد: برای انتقال این مصدومین بالگرد اعزام شد و آنها را به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل کردند.

گفتنی ست زینب سلطانی ، بخشدار مرکزی آمل ضمن تایید فوت ۵ مرد در یک خانه ویلایی در روستای سنگ بست بر اثر گاز گرفتگی گفت: افراد فوت شده در این خانه ویلایی اهل تهران هستند و علت مرگ آنان گاز گرفتگی است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار