طبق تصمیم سازان لیگ والیبال دیدار تیم‌های توپکا بابلسر و امید ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 23 January 2019

دیدار معوقه دو تیم توپکا بابلسر و امید ایران پس از به پایان رسیدن لیگ، برگزار می‌شود. متین زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در این باره به ایسنا گفت: "این بازی به عنوان بازی معوقه برگزار می‌شود، به باشگاه‌ها هم اعلام شده، اما تاریخ برگزاری آن در دست بررسی است."

دیدار دور برگشت این دو تیم مطابق با برنامه باید در هفته ششم انجام می‌شد اما امید ایران که در ابتدا با نام مبنا تجارت کاسپین در لیگ حضور داشت حاضر به بازی برابر توپکا نشد و عدم اجرای تعهدات مالی اسپانسر خود را دلیل این انصراف عنوان کرد. اما بعد از این موضوع فدراسیون والیبال از این تیم حمایت کرد تا لیگ را ادامه بدهد. بعد از این اتفاق توپکا خواستار اعلام باخت فنی امید ایران شد، از طرف دیگر نامی نو که برای کسب جایگاه سومی با توپکا رقابت نزدیکی دارند به این موضوع اعتراض کرد.

تیم‌های نامی نو و توپکا به ترتیب با پنج و سه برد در رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند، از آنجایی که به نظر می‌رسد نامی نو در هفته پایانی برابر ذوب آهن شکست می‌خورد و توپکا برابر شهرداری سمنان قعرنشین به پیروزی می‌رسد در نتیجه اعلام باخت فنی امید به معنی برابری تعداد بردها و امتیازهای این دو تیم است که در این صورت کار به ست شماری و معدل بازی می‌رود و تیم اصفهان جایگاه خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل نامی نو خواستار برگزاری این بازی و رعایت عدالت شد که در نهایت پس از بررسی موضوع فدراسیون تصمیم به برگزاری این بازی گرفت.

زبردست در پاسخ به این سوال که آیا تیم توپکا این تصمیم را می‌پذیرد؟ گفت: "سازمان لیگ این تصمیم را گرفته و قابلیت اجرا دارد، توپکا می‌تواند شرکت نکند که در این صورت بازی به نفع امید ایران اعلام می‌شود."

تیم توپکا که اکنون چنین موضعی را در پیش گرفته در آغاز لیگ برتر به خاطر عدم ارائه مدارک لازم برای حضور در لیگ از جدول مسابقات کنار گذاشته شد و پس از برگزاری هفته اول با نظر فدراسیون دوباره به لیگ بازگشت و در دیداری معوقه اولین بازی‌اش را انجام داد.
ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار