همه باید برای سرپانگه داشتن تولید کمک کنند و هیچ واحد تولیدی نباید بی دلیل یا به دلایل جزیی و حتی خاص تعطیل شود. ‎
کد خبر: ۷۰۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ 23 January 2019

استراتژی دولت حفظ تولید و ارتقاء آن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

احمد حسین زادگان، در این دیدار یادآور شد: همه باید برای سرپانگه داشتن تولید کمک کنند و هیچ واحد تولیدی نباید بی دلیل یا به دلایل جزیی و حتی خاص تعطیل شود. ‎

احمد حسین زادگان در سفر به سوادکوه و پس از انجام ملاقات چهره به چهره با مردم منطقه در دیدار با کارآفرینان این شهرستان با اشاره به این که فعالان عرصه های تولید و صنعت و کارآفرینان در صف نخست مجاهدت های اقتصادی قرار دارند، افزود: در شرایط امروز، اهمیت فعالیت در جبهه های کار و تولید بیش از پیش است و لازم است موانع و مشکلات این بخش ها بدرستی شناسایی، بررسی و رفع شود.

استاندار با بیان این که دشمن، تحریم های ترکیبی و ظالمانه را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: باید با آمادگی کامل، پیش بینی ها و اقدامات پیشگیرانه را برای صیانت از تولید موجود و احیا بخش های آسیب دیده و تعطیل شده تولیدی با هوشیاری انجام دهیم و با عشق به کشور، مردم، تلاشگران و تولید در این عرصه پایدار بمانیم.

وی با اشاره به کاهش تدریجی درآمد ارزی از محل فروش نفت، با اشاره به این که تولید و صادرات بخش های مختلف نقطه امید مردم و کشور است، عنوان کرد: همه باید برای سرپانگه داشتن تولید کمک کنند و هیچ واحد تولیدی نباید بی دلیل یا به دلایل جزیی و حتی خاص تعطیل شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که همه تلاش دولت و اختصاص تسهیلات و برگزاری جلسات مختلف نشانگر این است که استراتژی دولت حفظ تولید و ارتقاء آن است، گفت: هیچ کس حق ندارد به دلیل تعصبات صنفی و بخشی تلاش کند که فرآیند کار در استان را دچار چالش نماید و هر واحد تولیدی که از سوی دستگاه های اجرایی بسته شود باید پاسخگو باشد.

استاندار با بیان این که همه مقامات نظام، کشور و استان دیدگاه و برنامه شان این است که تولید باید حفظ شود، خاطرنشان ساخت: فضای اقتصادی استان را رصد می کنیم و به کسی اجازه چنین برخوردهایی را با تولید نمی دهیم.

حسین زادگان، تاکید کرد: همه فرمانداران باید گزارش دهند که چه کارگروه هایی فعال یا متوقف اند و چه کارگروه های تعطیل شده ای دوباره فعال شده اند.

استاندار مازندران با اشاره به این که در معدن ظرفیت های زیادی داریم و مطالعه در 3 پهنه در حال انجام است، افزود: مطالعه و شناسایی ظرفیت های معدنی و اکتشاف آن ها در غرب استان بدرستی صورت گیرد.

مقام عالی دولت در مازندران در پایان با صدور دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات این منطقه صنعتی، برانجام مرحله دوم گازرسانی و رمپ ورودی در اسرع وقت و طی برنامه 100 روزه انجام شود.

ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار