استاندار مازندران، با تاکيد بر اين که دستگاه هاي اجرايي از کمک سمن هاي تخصصي استفاده کنند و زمينه شناسايي و بهره گيري از اين توانمندي ها را فراهم نمايند، گفت: با استفاده از نهادهاي اجتماعي و تشکل هاي مردم نهاد مي توان در سايه اقدامات فرهنگي به پيشبرد بيش از پيش برخي امور مهم اميد بست.
کد خبر: ۷۰۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 21 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران، با تاکيد بر اين که دستگاه هاي اجرايي از کمک سمن هاي تخصصي استفاده کنند و زمينه شناسايي و بهره گيري از اين توانمندي ها را فراهم نمايند، گفت: با استفاده از نهادهاي اجتماعي و تشکل هاي مردم نهاد مي توان در سايه اقدامات فرهنگي به پيشبرد بيش از پيش برخي امور مهم اميد بست.

بر اساس این گزارش ،  احمد حسين زادگان در جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذايي استان با تاکيد بر اين که حوزه سلامت فوق العاده مهم است و بايد با نهايت جديت مراقبت شود، افزود: در کليه امور و بويژه حوزه سلامت بايد احساس کنيم که هريک از آحاد مردم همچون اعضاي خانواده ما مهم و عزيز هستند.

استاندار مازندران با بيان اين که جلسات مديران بايد خروجي کاربردي در جهت تقويت اقدامات براي مردم داشته باشد، يادآور شد: همه اقدامات آگاهي بخش بويژه در حوزه سلامت موقوف اعتبار نيست و با خلاقيت و توان مديريتي و کارشناسي مي توان در جهت اطلاع رساني و فرهنگ سازي اهتمام کرد.

او با اشاره به اين که کارهاي استان را بايد مردم محور و اجتماع محور به پيش برد، عنوان داشت: ظرفيت هايي در استان در حوزه هاي مختلف وجود دارد که بدون استفاده مانده است.

حسين زادگان با تاکيد بر اين که دستگاه هاي اجرايي از کمک سمن هاي تخصصي استفاده کنند و زمينه شناسايي و بهره گيري از اين توانمندي ها را فراهم نمايند، گفت: با استفاده از نهادهاي اجتماعي و تشکل هاي مردم نهاد مي توان در سايه اقدامات فرهنگي به پيشبرد بيش از پيش برخي امور مهم اميد بست.

رييس کارگروه سلامت و امنيت غذايي استان در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص دستور جلسه مبني بر تدوين نقشه راه و برنامه آب و فاضلاب شهري و روستايي از منظر حوزه سلامت، با اشاره به اين که اجراي پروژه هايي که ممکن است مخاطراتي براي سلامت مردم داشته باشد بايد از سوي دستگاه هاي مسئول با برنامه ريزي علمي، دقيق و نظارت مجدانه همواره با پيوست سلامت صورت گيرد، اظهار داشت: مي توان از مشارکت هاي مردمي براي کاهش هزينه هاي ساخت و اجراي شبکه جمع آوري فاضلاب بدرستي بهره گيري کرد.

استاندار، افزود: از ظرفيت دهياري ها و شوراها در روستاها براي اجراي طرح هاي مختلف براي کاهش هزينه ها و پيشبرد امور استفاده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار