برای ساماندهی واحدهای آلاینده در حاشیه شهرهای مازندران شهرک صنفی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 20 January 2019

  شهرها «احمد حسین زادگان»، استاندار مازندران گفت: در شرایط فعلی، قرارگیری برخی واحدهای آلاینده درحاشیه ورودی شهرهای استان از لحاظ زیبایی منظر شهری را تحت شعاع خود قرار داد. وی اضافه کرد: با راه‌اندازی شهرک صنفی در مازندران، واحدهای آلاینده شهرها می‌توانند دراین مکان مستقر شوند و تسهیلاتی نیز برای انتقال این واحدها پیش‌بینی خواهد شد. نماینده عالی دولت در مازندران افزود: تجمع واحدهای صنفی در شهرک‌ها می‌تواند خدمات‌رسانی به مردم را تسهیل کند و این روند مشوق خوبی برای کارفرمایان این واحدهاست که در شهرک مستقر شوند. حسین زادگان از شهرک صنعتی مازندران خواست، تا زمینه ایجاد شهرک صنفی را در این خطه شمال کشور فراهم کند./ایرنا در مازندران ایجاد می‌شود
برای ساماندهی واحدهای آلاینده در حاشیه شهرهای مازندران شهرک صنفی ایجاد می‌شود.
واحدهای آلاینده درحاشیه ورودی شهرها

«احمد حسین زادگان»، استاندار مازندران گفت: در شرایط فعلی، قرارگیری برخی واحدهای آلاینده درحاشیه ورودی شهرهای استان از لحاظ زیبایی منظر شهری را تحت شعاع خود قرار داد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی شهرک صنفی در مازندران، واحدهای آلاینده شهرها می‌توانند دراین مکان مستقر شوند و تسهیلاتی نیز برای انتقال این واحدها پیش‌بینی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: تجمع واحدهای صنفی در شهرک‌ها می‌تواند خدمات‌رسانی به مردم را تسهیل کند و این روند مشوق خوبی برای کارفرمایان این واحدهاست که در شهرک مستقر شوند.

حسین زادگان از شهرک صنعتی مازندران خواست، تا زمینه ایجاد شهرک صنفی را در این خطه شمال کشور فراهم کند./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار