فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بارش سنگین برف شب گذشته در استان که باعث بسته شدن موقت جاده هراز و کندوان شده بود، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی مازندران باز و تردد در این محورها با راعایت نکات ایمنی امکانپذیر است .
کد خبر: ۷۰۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 18 January 2019

سرهنگ علیرضا قدمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته بارش برف در مازندران باعث شد تا برای ساعاتی محورهای کندوان و هراز در حوزه استحفاظی مازندران مسدود شود که با تلاش های صورت گرفته این مسیرها در همان ساعات اولیه بازگشایی شد .
وی ادامه داد: با توجه به تداوم بارش ها و همچنین لغزندگی جاده ها ضمن اینکه از مردم می خواهیم از سفرهای غیر ضروری به مازندران خودداری کنند، از همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایی غافل نباشند.
فرمانده پلیس راه مازندران از رانندگان خواست تا زنجیر چرخ، کنترل سیستم گرمایشی خودروها و نیز به همراه داشتن سوخت لازم را برای تردد در جاده های کوهستانی و برفی استان فراموش نکنند.
سرهنگ قدمی گفت: با وجود بارش سنگین برف و لغزندگی جاده های استان ، خوشبختانه حادثه جدی و یا تصادف زنجیره ای رخ نداده است .
مرکز مدیریت راههای مازندران نیز اعلام کرد که تردد در محورهای هراز ، کندوان و کیاسر عادی و روان است .
این مرکز از بسته بودن محور وازک به بلده به دلیل عدم ایمینی کافی بر اثر سرما تا اطلاع ثانوی اشاره کرد و راه دسترسی به بلده را هراز به دوآب و از کندوان به پل زنگوله اعلام کرد .
هواشناسی مازندران بیشترین ارتفاع برف در 24 ساعت گذشته در این استان را مربوط به دونا علیا با ارتفاع 67 سانتی متر و پس از آن دلبر چالوس و کندلوس به ترتیب 50 و 35 سانتی متر برآورد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار