منابع نظامی روسی از احتمال برخورد دو فروند جنگنده بمب‌افکن سوخو- ۳۴ در حین پرواز در آسمان مناطق شرقی روسیه خبر دادند، هنوز اطلاعی از سرنوشت خلبانان روسی در دست نیست.
کد خبر: ۷۰۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 18 January 2019

شما نیوز . منابع نظامی روسی از احتمال برخورد دو فروند جنگنده بمب‌افکن سوخو- ۳۴ در حین پرواز در آسمان مناطق شرقی روسیه خبر دادند، هنوز اطلاعی از سرنوشت خلبانان روسی در دست نیست.
خبرگزاری «تاس» نوشت، منابع خبری در ساختار‌های نظامی مناطق شرقی روسیه امروز جمعه از برخورد احتمالی دو جنگنده بمب افکن سوخو- ۳۴ در آسمان در جریان پرواز در این منطقه خبر دادند.

یک مقام آگاه به این خبرگزاری گفت: «دو فروند جنگنده سوخو-۳۴ که از طرف دریا به سمت خشکی در پرواز بودند، از صفحه رادار ناپدید شدند. احتمال برخورد آن‌ها با یکدیگر بعید نیست. خلبان یکی از این هواپیما‌ها موفق شده خود را به بیرون پرتاب کند. هنوز از سرنوشت خدمه آن‌ها اطلاعی در دست نیست.»

این حادثه حدود یک ساعت قبل رخ داد.

جزئیات برخورد دو جنگنده در شرق سوریه

 

از سوی دیگر، به نقل از منابع خبری دیگر، اطلاعات اولیه گویای سقوط یک فروند جنگنده سوخوی روسی در خلیج تاتارسک در منطقه شرق دور روسیه است. جستجو برای یافتن آن در حال سازماندهی است.

بر اساس این اطلاعات، هواپیمای دیگری که در منطقه در حال پرواز بوده، باز شدن چتر نجات خلبان این جنگنده را پس از خروج مشاهده کرده است.

وزارت دفاع روسیه هنوز به طور رسمی این حادثه را تایید نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار