مس سونگون حریف شهروند در پلی آف
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه پنج شنبه ۲۷ دی ماه شهروند ساری در سالن فجر ساوه میهمان سن ایچ این شهر بود و در پایان با حساب ۵ بر ۳ شکست خورد.
کد خبر: ۷۰۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶ 18 January 2019

 به گزارش تابناک مازندران، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه پنج شنبه ۲۷ دی ماه شهروند ساری در سالن فجر ساوه میهمان سن ایچ این شهر بود و در پایان با حساب ۵ بر ۳ شکست خورد.

 برای شهروند ساری در این دیدار ابوالفضل افضلی، حمیدرضا ره انجام و امیرحسین رسولی گلزنی کردند. گلهای ساوجی ها را نیز مهدی کریمی (۲ بار)، علی مروتی، رضا سپندار و وحید شفیعی به ثمر رساندند.

شهروند ساری در نیمه اول از هم گسیخته نشان داد و ۴ گل از میزبان دریافت کرد. شهروندی ها اگرچه در این نیمه موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما در این امر موفق نبودند و با ۴ گل اختلاف راهی رختکن‌ شدند.

شهروندی ها در نیمه دوم با ارائه یک بازی هوشمندانه و با اتخاذ تاکتیک پاورپلی از سوی اسماعیل پور سرمربی این تیم، موفق شدند سه گل از چهار گل خورده را جبران کنند اما در یک غافلگیری گل پنجم‌ را نیز دریافت کردند.

تلاش های بازیکنان شهروند در دو دقیقه پایانی این دیدار راه به جایی نبرد تا مسابقه با شکست ۵ بر ۳ شهروند‌ به پایان برسد.

شهروند ساری با قبول این شکست ۳۹ امتیازی باقی ماند و در پایان هفته بیست و ششم (پایانی) لیگ برتر فوتسال کشور در مکان هفتم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت.

بدین ترتیب شهروند ساری با قرار گرفتن در رده هفتم جدول رده بندی، حریف مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی‌ لیگ برتر فوتسال کشور در مسابقات پلی آف ‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار