سرپرست اداره راه و ترابری دامغان گفت: محور ارتباطی دیباج به گلوگاه به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد.
کد خبر: ۷۰۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 17 January 2019

ابوالفضل نظری شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش برف و کولاک شدید از ساعت 16 عصر امروز آغاز شد و از ساعت 20 موجب بسته شدن محور دیباج به گلوگاه از حوزه استحفاظی استان سمنان به مازندران شد.
سرپرست اداره راه و ترابری دامغان اضافه کرد: بارش برف شدید در محورهای شمالی شهرستان علاوه بر مسدود کردن محور دیباج به گلوگاه، روند تردد دیگر محورها را با کندی مواجه کرده است.
نظری با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک شدید در محور چشمه علی به فولادمحله نیز گزارش شده است، خاطرنشان کرد: بارش تگرگ شدید در محور دامغان- سمنان در گردنه آهوان نیز گزارش شد.
وی افزود: هم اکنون، گشت های راهداری در محورهای مذکور مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: نمک پاشی، استفاده از خودروهای برف روب برای کنارزنی برف جاده های اصلی و خدمت رسانی به مسافران در راه مانده در گردنه های خطرناک محورهای دامغان از اقدام‌های اداره راه و ترابری است.
سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان گفت: چنانچه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر را دارند، زنجیرچرخ ، لباس گرم و تغذیه کافی، به همراه داشته باشند و با سوخت کامل خودرو در این مناطق عبور کنند و تا جای ممکن از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، با ورود سامانه بارشی به استان و نفوذ توده هوای سرد از عرض های شمالی به کشور، از جمعه تا شنبه دمای هوا در استان سمنان بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش نسبی دارد و برودت هوا تا اواسط هفته آینده در استان باقی می ماند.
شهرستان دامغان دارای 965 کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی است که 88 درصد آن آسفالت و بقیه خاکی است.
این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار